REPOZITORIU UPSC

Interdisciplinaritatea - corelarea limbajelor disciplinelor școlare

Show simple item record

dc.contributor.author VERINGĂ, Tamara
dc.date.accessioned 2023-06-09T12:34:46Z
dc.date.available 2023-06-09T12:34:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation VERINGĂ, Tamara. Interdisciplinaritatea - corelarea limbajelor disciplinelor școlare. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.2: Implementarea inter/transdisciplinarităţii în procesul de predare-învăţare a fizicii şi ştiinţelor tehnice (concept STEAM) & Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei şi geografiei. Chişinău: UST, 2021, pp. 189-192. ISBN 978-9975-76-358-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-358-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4945
dc.description Dacă analizăm conceptul interdisciplinarității din perspectiva afirmației poetului filozof M. Eminescu: „Toate-s vechi și noi sunt toate.”, putem spune că, profesorii întotdeauna au făcut conexiuni interdisciplinare în predare-învățare-evaluare . Elementul de noutate este integrarea activ-participativă a elevului în demersul didactic, urmărind atingerea tuturor obiectivelor ariilor curriculare într-un context cu scopul realizării finalităților educaționale. Demersurile didactice interdisciplinare sunt orientate spre a ști, a ști să faci, a ști să fii și a ști să devii, formând elevilor competențe intelectuale, metodologice, de comunicare științifică și comportamentală/atitudinală. en_US
dc.description.abstract If we analyze the concept of interdisciplinarity from the perspective of the statement of the philosopher poet M. Eminescu: "All are old and we are all.", We can say that teachers have always made interdisciplinary connections in teaching-learning-assessment. The novelty element is the active-participatory integration of the student in the didactic approach, aiming to achieve all the objectives of the curricular areas in a context in order to achieve the educational goals. The interdisciplinary didactic approaches are oriented towards knowing, knowing how to do, knowing how to be and knowing how to become, forming to the students intellectual, methodological competences, scientific and behavioral / attitudinal communication skills. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Text literar en_US
dc.subject Conținut tematic en_US
dc.subject Proiect de grup en_US
dc.subject Metoda inteligențelor multiple en_US
dc.subject Întrebări cauzale en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.subject Literary text en_US
dc.subject Thematic content en_US
dc.subject Group project en_US
dc.subject Multiple intelligences method en_US
dc.subject Causal questions en_US
dc.title Interdisciplinaritatea - corelarea limbajelor disciplinelor școlare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account