REPOZITORIU UPSC

Aspecte cu privire la provocările educației STEM în învățământul general

Show simple item record

dc.contributor.author SOCHIRCĂ, Elena
dc.date.accessioned 2023-06-09T12:15:49Z
dc.date.available 2023-06-09T12:15:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation SOCHIRCĂ, Elena. Aspecte cu privire la provocările educației STEM în învățământul general. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.2: Implementarea inter/transdisciplinarităţii în procesul de predare-învăţare a fizicii şi ştiinţelor tehnice (concept STEAM) & Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei şi geografiei. Chişinău: UST, 2021, pp. 174-177. ISBN 978-9975-76-358-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-358-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4942
dc.description Provocările adresate învățământului contemporan sunt deosebit de complexe datorită progresului cunoașterii umane și interacțiunii dintre știință, tehnologie, educație, cultură și societate, iar identificarea de soluții viabile reclamă reunirea eforturilor tuturor factorilor subsumați acestor sfere de cunoaștere și acțiune. Conceptul STEM este unul evident orientat spre formarea și dezvoltarea de competențe a celui ce învață prin intermediul activităților didactice cu un pronunțat accent aplicativ și prin abordarea sa recomandă ca cunoștințele sa fie achiziționate în paralel cu formarea deprinderilor de punere în aplicare a respectivelor cunoștințe. en_US
dc.description.abstract The challenges to contemporary education are particularly complex due to the progress of human knowledge and the interaction between science, technology, education, culture and society, and the identification of viable solutions requires combining the efforts of all factors subsumed in these spheres of knowledge and action. The STEM concept is obviously oriented towards the training and development of skills of the learner through teaching activities with a strong application emphasis and its approach recommends that knowledge be acquired in parallel with the training of skills for implementing that knowledge. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Educația integrată en_US
dc.subject Conceptul STEM en_US
dc.subject Situații-problemă en_US
dc.subject Provocarea educației STEM en_US
dc.subject Integrated education en_US
dc.subject STEM concept en_US
dc.subject Problem situations en_US
dc.title Aspecte cu privire la provocările educației STEM în învățământul general en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account