dc.contributor.author |
SOCHIRCĂ, Elena |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-09T12:15:49Z |
|
dc.date.available |
2023-06-09T12:15:49Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
SOCHIRCĂ, Elena. Aspecte cu privire la provocările educației STEM în învățământul general. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.2: Implementarea inter/transdisciplinarităţii în procesul de predare-învăţare a fizicii şi ştiinţelor tehnice (concept STEAM) & Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei şi geografiei. Chişinău: UST, 2021, pp. 174-177. ISBN 978-9975-76-358-5. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-356-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-358-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4942 |
|
dc.description |
Provocările adresate învățământului contemporan sunt deosebit de complexe datorită progresului cunoașterii umane și interacțiunii dintre știință, tehnologie, educație, cultură și societate, iar identificarea de soluții viabile reclamă reunirea eforturilor tuturor factorilor subsumați acestor sfere de cunoaștere și acțiune. Conceptul STEM este unul evident orientat spre formarea și dezvoltarea de competențe a celui ce învață prin intermediul activităților didactice cu un pronunțat accent aplicativ și prin abordarea sa recomandă ca cunoștințele sa fie achiziționate în paralel cu formarea deprinderilor de punere în aplicare a respectivelor cunoștințe. |
en_US |
dc.description.abstract |
The challenges to contemporary education are particularly complex due to the progress of human knowledge and the interaction between science, technology, education, culture and society, and the identification of viable solutions requires combining the efforts of all factors subsumed in these spheres of knowledge and action. The STEM concept is obviously oriented towards the training and development of skills of the learner through teaching activities with a strong application emphasis and its approach recommends that knowledge be acquired in parallel with the training of skills for implementing that knowledge. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Educația integrată |
en_US |
dc.subject |
Conceptul STEM |
en_US |
dc.subject |
Situații-problemă |
en_US |
dc.subject |
Provocarea educației STEM |
en_US |
dc.subject |
Integrated education |
en_US |
dc.subject |
STEM concept |
en_US |
dc.subject |
Problem situations |
en_US |
dc.title |
Aspecte cu privire la provocările educației STEM în învățământul general |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |