REPOZITORIU UPSC

Poluarea mediului și efectele ei - aplicații practice prin abordări interdisciplinare

Show simple item record

dc.contributor.author RADU, Larisa Simona
dc.date.accessioned 2023-06-09T09:55:11Z
dc.date.available 2023-06-09T09:55:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation RADU, Larisa Simona. Poluarea mediului și efectele ei - aplicații practice prin abordări interdisciplinare. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.2: Implementarea inter/transdisciplinarităţii în procesul de predare-învăţare a fizicii şi ştiinţelor tehnice (concept STEAM) & Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei şi geografiei. Chişinău: UST, 2021, pp. 164-167. ISBN 978-9975-76-358-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-358-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4940
dc.description Chimia, știință interdisciplinară prin definiție, oferă numeroase ocazii abordărilor interdisciplinare, prin aplicabilitatea ei. Receptarea informațiilor despre structura şi utilizarea substanțelor chimice cer de la sine astfel de abordări integrate, care fac conținuturile învățării nu doar mai complexe, ci şi mult mai interesante, mai atractive pentru elevi [1]. Un exemplu transpus în practica didactică este tema propusă pentru lecțiile legate de poluarea aerului, apei și a solului, părți integrante din capitolele noilor programe de studiu în vigoare al chimiei corespunzătoare gimnaziului din România. Această temă a fost abordată entuziast de elevi și studiul lor s-a finalizat cu participarea la un concurs internațional de tipologia STEM pe teme ecologice. en_US
dc.description.abstract Chemistry, an interdisciplinary science by definition, offers numerous opportunities for interdisciplinary approaches, through its applicability. Receiving information about the structure and use of chemicals requires such integrated approaches, which make the learning content not only more complex, but also much more interesting, more attractive to students. An example transposed in the didactic practice is the topic proposed for the lesson related to air, water and soil pollution, integral parts of the chapters of the new study programs in force of chemistry corresponding to the gymnasium in Romania. This topic was enthusiastically approached by students and their study ended with participation in an international competition by STEAM typology on environmental topics. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Abordare interdisciplinară en_US
dc.subject Practica didactică en_US
dc.subject Abordare integrată en_US
dc.title Poluarea mediului și efectele ei - aplicații practice prin abordări interdisciplinare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account