REPOZITORIU UPSC

Parteneriatele didactice – strategie de predare interdisciplinară

Show simple item record

dc.contributor.author CÎRJA, Natalia
dc.contributor.author CLICIUC, Natalia
dc.date.accessioned 2023-06-08T18:31:29Z
dc.date.available 2023-06-08T18:31:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation CÎRJA, Natalia, CLICIUC, Natalia. Parteneriatele didactice – strategie de predare interdisciplinară. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.2: Implementarea inter/transdisciplinarităţii în procesul de predare-învăţare a fizicii şi ştiinţelor tehnice (concept STEAM) & Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei şi geografiei. Chişinău: UST, 2021, pp. 137-140. ISBN 978-9975-76-358-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-358-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4934
dc.description Interdisciplinaritatea este un mod de acțiune specific cercetării/investigației științifice care poate fi transferat în domeniul educației oferind profesorului spațiu liber pentru manifestarea prin activități formale și non-formale de învățare. Corelarea cunoştinţelor de la diferitele discipline de învăţământ contribuie substanţial la realizarea educaţiei elevilor, la formarea şi dezvoltarea flexibilităţii gândirii, a capacitaţii lor de a aplica cunoştinţele în practică. Interdisciplinaritatea crește nivelul de interes față de disciplină și motivația pentru cunoaștere și învățare. Predarea interdisciplinară poate fi realizată printr-un parteneriat didactic între doi profesori, la aceeași temă, dar cu tangență în două sau mai multe discipline. en_US
dc.description.abstract Interdisciplinarity is a specific action mode of scientific research/investigation that can be transferred to the educational domain, offering the teacher the free space to manifest through formal and nonformal learning activities. . Linking acquired knowledge from different subjects contributes essentially to the realization of students’ education, to the development of flexible thinking and also to the skill of the students to apply their knowledge in practice. Interdisciplinarity increases the level of Interest toward the subject and motivation to know and learn. Interdisciplinary approach can be achieved through a didactic partnership between two teachers, having the same topic connecting two or more subjects. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Parteneriat didactic en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Predare integrată en_US
dc.subject Didactic partnership en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.subject Integrated teaching en_US
dc.title Parteneriatele didactice – strategie de predare interdisciplinară en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account