dc.contributor.author |
CERNEI, Andriana |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-08T12:14:56Z |
|
dc.date.available |
2023-06-08T12:14:56Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
CERNEI, Andriana. Metodele experimentale în științele umanistice, prin prisma documentelor de politici educaționale. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 238-244. ISBN 978-9975-76-411-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-411-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4925 |
|
dc.description |
Disciplina Informatica este una dintre cele mai dinamice, aflată în zona de intersecţie a domeniilor reale, tehnologiei şi ştiinţelor sociale. Astfel modernizarea curriculumului şcolar la Informatică a fost o activitate inevitabilă, care a avut drept scop racordarea educaţiei în funcţie de noile rezultate ştiinţifice, realizările în domeniul tehnologiei şi de necesităţile societăţii umane. În articolul de față se efectuează o analiză a capitolului „Metode experimentale în științele umanistice” din curriculum şcolar la disciplina Informatică, ed. 2019, realizată prin prisma documentelor de politici educaționale. |
en_US |
dc.description.abstract |
The Compute Science discipline is one of the most dynamic, located in the area of intersection of real fields, technology and social sciences. Thus, the modernization of the school curriculum in Informatics was an inevitable activity, which aimed to connect education according to the new scientific results, the achievements in the f technology and the human society needs. In this article, is realized an analysis of the chapter "Experimental methods in the humanities" from the Informatics school curriculum, ed. 2019, made through the prism of educational policy documents. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Informatica școlară |
en_US |
dc.subject |
Curriculum |
en_US |
dc.subject |
Competența de realizare a experimentelor în științele umanistice |
en_US |
dc.subject |
Computer science |
en_US |
dc.subject |
Curriculum |
en_US |
dc.subject |
Competence of experiments in the humanities |
en_US |
dc.title |
Metodele experimentale în științele umanistice, prin prisma documentelor de politici educaționale |
en_US |
dc.title.alternative |
Experimental methods in the humanities, through the lens of educational policy documents |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |