dc.contributor.author |
FRANŢUZAN, Ludmila |
|
dc.contributor.author |
ACHIRI, Ion |
|
dc.contributor.author |
BOCANCEA, Viorel |
|
dc.contributor.author |
SIMION, Crenguţa |
|
dc.contributor.author |
CAZACIOC, Nadejda |
|
dc.contributor.author |
PLĂCINTĂ, Daniela |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-07T14:19:26Z |
|
dc.date.available |
2023-06-07T14:19:26Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
FRANŢUZAN, Ludmila, ACHIRI, Ion, BOCANCEA, Viorel [et al.]. Repere metodologice de reconfigurare a învăţării : Aria curriculară : Matematică şi Ştiinţe / Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic. Chişinău: CEP UPSC, 2022. 94 p. ISBN 978-9975-46-663-9. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-663-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4915 |
|
dc.description.abstract |
Lucrarea vine să ajute cadrele didactice pentru a proiecta şi a dezvolta învăţarea eficientă la clasă, a crea medii sigure de învăţare, relaţii bazate pe încredere şi pentru a valorifica conţinuturi complexe şi contexte integrate, pentru a dezvolta la elevi strategii eficiente de învăţare. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Repere metodologice |
en_US |
dc.subject |
Reconfigurarea procesului de învăţare |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate în învăţământ |
en_US |
dc.subject |
Învățare STEAM |
en_US |
dc.subject |
Matematica |
en_US |
dc.title |
Repere metodologice de reconfigurare a învăţării : Aria curriculară : Matematică şi Ştiinţe |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |