REPOZITORIU UPSC

Dezvoltarea competenţelor elevilor în domeniul TIC prin implementarea instrumentelor interactive în procesul de predare-învăţare-evaluare la disciplina informatica

Show simple item record

dc.contributor.author BORȘ, Olga
dc.date.accessioned 2023-06-07T14:18:06Z
dc.date.available 2023-06-07T14:18:06Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation BORȘ, Olga. Dezvoltarea competenţelor elevilor în domeniul TIC prin implementarea instrumentelor interactive în procesul de predare-învăţare-evaluare la disciplina informatica. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 214-218. ISBN 978-9975-76-411-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-411-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4914
dc.description O orientare a modernizării procesului educațional reprezintă instruirea și evaluarea asistată de calculator. ,,Dezvoltarea şi aplicarea tehnologiilor informaţionale şi comunicaţionale în sistemul de învăţământ” – obiectiv specific al Planului consolidat de acţiuni pentru sectorul educaţiei. Actul învățării devine rodul interacțiunii elevilor cu calculatorul și al colaborării cu profesorul, iar efectul demersului și al muncii doar a profesorului rămâne în trecut. În cadrul orelor de informatică în procesul de predare-învăţareevaluare pentru dezvoltarea competențelor specifice disciplinei predate la elevi, poate fi utilizat un spectru larg de instrumente TIC interactive: StoryJumper, Thinglink, LearningApps, etc. en_US
dc.description.abstract One orientation of the modernization of the educational process is computer-assisted instruction and assessment. "Development and application of information and communication technologies in the education system" - specific objective of the consolidated Action Plan for the education sector. The act of learning becomes the fruit of the students' interaction with the computer and the collaboration with the teacher, and the effect of the teacher's approach and work remains in the past. A wide spectrum of interactive ICT tools can be used in the teaching-learning-assessment process for the development of subject-specific skills in students: StoryJumper, Thinglink, LearningApps, etc. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Proces educațional en_US
dc.subject Predarea informaticii en_US
dc.subject Instrumente TIC en_US
dc.subject Educational process en_US
dc.subject Teaching computer science en_US
dc.subject ICT tools en_US
dc.title Dezvoltarea competenţelor elevilor în domeniul TIC prin implementarea instrumentelor interactive în procesul de predare-învăţare-evaluare la disciplina informatica en_US
dc.title.alternative The development of students' skills in the field of ICT through the implementation of interactive tools in the teaching-learning-evaluation process in the it discipline en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    28-29 octombrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account