dc.contributor.author |
BORȘ, Olga |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-07T14:18:06Z |
|
dc.date.available |
2023-06-07T14:18:06Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
BORȘ, Olga. Dezvoltarea competenţelor elevilor în domeniul TIC prin implementarea instrumentelor interactive în procesul de predare-învăţare-evaluare la disciplina informatica. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 214-218. ISBN 978-9975-76-411-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-411-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4914 |
|
dc.description |
O orientare a modernizării procesului educațional reprezintă instruirea și evaluarea asistată de calculator. ,,Dezvoltarea şi aplicarea tehnologiilor informaţionale şi comunicaţionale în sistemul de învăţământ” – obiectiv specific al Planului consolidat de acţiuni pentru sectorul educaţiei. Actul învățării devine rodul interacțiunii elevilor cu calculatorul și al colaborării cu profesorul, iar efectul demersului și al muncii doar a profesorului rămâne în trecut. În cadrul orelor de informatică în procesul de predare-învăţareevaluare pentru dezvoltarea competențelor specifice disciplinei predate la elevi, poate fi utilizat un spectru larg de instrumente TIC interactive: StoryJumper, Thinglink, LearningApps, etc. |
en_US |
dc.description.abstract |
One orientation of the modernization of the educational process is computer-assisted instruction and assessment. "Development and application of information and communication technologies in the education system" - specific objective of the consolidated Action Plan for the education sector. The act of learning becomes the fruit of the students' interaction with the computer and the collaboration with the teacher, and the effect of the teacher's approach and work remains in the past. A wide spectrum of interactive ICT tools can be used in the teaching-learning-assessment process for the development of subject-specific skills in students: StoryJumper, Thinglink, LearningApps, etc. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Proces educațional |
en_US |
dc.subject |
Predarea informaticii |
en_US |
dc.subject |
Instrumente TIC |
en_US |
dc.subject |
Educational process |
en_US |
dc.subject |
Teaching computer science |
en_US |
dc.subject |
ICT tools |
en_US |
dc.title |
Dezvoltarea competenţelor elevilor în domeniul TIC prin implementarea instrumentelor interactive în procesul de predare-învăţare-evaluare la disciplina informatica |
en_US |
dc.title.alternative |
The development of students' skills in the field of ICT through the implementation of interactive tools in the teaching-learning-evaluation process in the it discipline |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |