dc.contributor.author |
BOLDUMA, Viorel |
|
dc.contributor.author |
RĂILEANU, Alina |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-07T12:57:42Z |
|
dc.date.available |
2023-06-07T12:57:42Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
BOLDUMA, Viorel, RĂILEANU, Alina. Repere metodologice de reconfigurare a învățării: Aria curriculară: Educație socioumanistică / Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic. Chişinău: CEP UPSC, 2023. 116 p. ISBN 978-9975-46-686-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-686-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4900 |
|
dc.description.abstract |
Ghidul are menirea unei responsabilizări a tuturor participanților în procesul de învățare, (manageri - cadre didactice – elevi – părinți – comunitate) pentru ca învățarea să nu mai fie nesemnificativă pentru cel ce învață, pentru a da sens în durate mai lungi învățării.
Ghidul este adresat cercetătorilor științifici, formatorilor și profesorilor de la aria curriculară Educație socioumanistică. Lucrarea vine să ajute cadrele didactice pentru a proiecta și a dezvolta învățarea eficientă la clasă, a creea medii sigure de învățare, relații bazate pe încredere și a valorifica conținuturi complexe și contexte integrate pentru a dezvolta la elevi strategii eficiente de învățare. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Repere metodologice |
en_US |
dc.subject |
Reconfigurarea procesului de învățare |
en_US |
dc.subject |
Educație socioumanistică |
en_US |
dc.title |
Repere metodologice de reconfigurare a învățării: Aria curriculară: Educație socioumanistică |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |