dc.contributor.author |
MORARI, Marina |
|
dc.contributor.author |
URSU, Zinaida |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-07T12:35:06Z |
|
dc.date.available |
2023-06-07T12:35:06Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
MORARI, Marina, URSU, Zinaida. Modele de reconfigurare a procesului de învățare: Aria curriculară Arte: Ghid metodologic / Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chişinău: Institutul de Științe ale Educației, 2022. 115 p. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4899 |
|
dc.description.abstract |
Ghidul se adresează cadrelor didactice, managerilor instituțiilor de învățământ, cercetătorilor științifici în domeniul științelor educației, studenților și masteranzilor de la facultățile de pedagogie.
Ghidul propune repere teoretico-metodologice pentru conceperea și aplicarea strategiilor de învățare integrată la disciplinele ariei curriculare Arte: educația muzicală și educația plastică. În prima parte a ghidului sunt prezentate concis conceptele și abordările specifice învățării disciplinare și dezvăluite perspectivele de integrare și interdisciplinaritate în pedagogia artelor. Elementul de inovație îl prezintă funcțiile intergatoare ale artelor prin: participarea totală a individului, specificul cunoașterii artistice, inserție socială cu păstrarea individualității, experiențele reflexive interioare, dimensiunea spirituală a învățării, abordarea diferențiată a învățării etc. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Strategii de învățare integrată |
en_US |
dc.subject |
Învățare STEAM |
en_US |
dc.subject |
Arte |
en_US |
dc.title |
Modele de reconfigurare a procesului de învățare: Aria curriculară Arte: Ghid metodologic |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |