dc.contributor.author |
ISPAS, Claudia-Nicoleta |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-06T13:25:15Z |
|
dc.date.available |
2023-06-06T13:25:15Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
ISPAS, Claudia-Nicoleta. Implementarea educației STE(A)M la lecțiile de matematică în gimnaziu: aspecte didactice. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 124-127. ISBN 978-9975-76-411-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-411-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4888 |
|
dc.description |
Articolul prezintă un exemplu de implementare a Educației STE(A)M, în ciclul gimnazial, clasa a V-a, Capitolul Numere Naturale. Scopul lecției este de a determina elevii să analizeze date, să dezvolte un model, și să investigheze utilizarea matematicii în studiul științelor, folosindu-se doar de matematică elementară. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article presents an example of the implementation of STE(A)M Education, in the secondary school, 5th grade, Natural Numbers Chapter. The purpose of the lesson is to get students to analyze data, develop a model, and investigate the use of mathematics in the study of the sciences, using only elementary mathematics. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Educație STEM |
en_US |
dc.subject |
Matematica |
en_US |
dc.subject |
Aspecte didactice |
en_US |
dc.subject |
Gimnaziu |
en_US |
dc.subject |
STEM education |
en_US |
dc.subject |
Mathematics |
en_US |
dc.subject |
Didactic aspects |
en_US |
dc.subject |
Middle school |
en_US |
dc.title |
Implementarea educației STE(A)M la lecțiile de matematică în gimnaziu: aspecte didactice |
en_US |
dc.title.alternative |
Implementation of STE(A)M education in mathematics lessons in middle school: didactic aspects |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |