REPOZITORIU UPSC

Becurile economice

Show simple item record

dc.contributor.author BORANDĂ, Janeta – Violeta
dc.date.accessioned 2023-06-06T12:02:05Z
dc.date.available 2023-06-06T12:02:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation BORANDĂ, Janeta – Violeta. Becurile economice. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.2: Implementarea inter/transdisciplinarităţii în procesul de predare-învăţare a fizicii şi ştiinţelor tehnice (concept STEAM) & Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei şi geografiei. Chişinău: UST, 2021, pp. 110-116. ISBN 978-9975-76-358-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-358-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4883
dc.description Materialul propune cadrelor didactice care predau științe o metodologie bazată pe investigaţie. Tema exemplificată vizează o problematică mai largă, la nivelul disciplinelor STEM, ajutând cadrele didactice să abordeze într-o manieră nouă, interactivă și atractivă tematici de actualitate și cu impact social major. Metodelele investigative oferă elevilor posibilitatea de auto-exprimare și responsabilitatea de a ajunge la decizii informate. În mod tradiţional elevii învaţă şi percep cunoștințele ca un conţinut, în timp ce metoda cercetării prin proiecte interdisciplinare are ca obiectiv însuşirea unor cunoştinţe complexe, în care valorile şi argumentele contează la fel de mult ca faptele. Această schimbare reprezintă o mare provocare, atât pentru elevi, cât și pentru cadrele didactice. en_US
dc.description.abstract The material proposes to teachers who teach science a methodology based on investigation. The exemplified theme aims at a larger issue, at the level of STEM disciplines, helping teachers to approach in a new, interactive and attractive way current issues with major social impact. Investigative methods give students the opportunity to express themselves and the responsibility to make informed decisions. Traditionally, students learn and perceive knowledge as a content, while the method of research through interdisciplinary projects aims to acquire complex knowledge, in which values and arguments matter as much as facts. This change is a great challenge for both students and teachers. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Resurse energetice en_US
dc.subject Eficiență energetică en_US
dc.subject Energy resources en_US
dc.subject Energy efficiency en_US
dc.subject Metodelă investigativă en_US
dc.subject Investigative method en_US
dc.title Becurile economice en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account