dc.contributor.author |
BADARNE, Ghalib |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-06T11:56:03Z |
|
dc.date.available |
2023-06-06T11:56:03Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
BADARNE, Ghalib. Practical premises for the pedagogical model of integrating information and communication technologies in the process of teaching-learning of biology. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.2: Implementarea inter/transdisciplinarităţii în procesul de predare-învăţare a fizicii şi ştiinţelor tehnice (concept STEAM) & Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei şi geografiei. Chişinău: UST, 2021, pp. 99-109. ISBN 978-9975-76-358-5. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-356-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-358-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4882 |
|
dc.description |
În lucrarea se prezintă reperele practice ale modelului pedagogic de integrare a TIC în procesul de predare-învățare a biologiei, elaborat în cadrul cercetării cu tema: Integrarea Tehnologiilor Informaționale și Comunicaționale în procesul de predare-învățare a biologiei din cadrul învățământului gimnazial din Israel. Sunt analizate instrumentele metodologice și digitale pe care le poate utiliza profesorul la lecțiile de biologie pentru predare-învățare-evaluare, dar prezentate resursele digitale ce pot fi utilizate de către elevi. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper presents the practical landmarks of the pedagogical model of ICT integration in the teaching-learning process of biology, developed in the research with the theme: Integration of Information and Communication Technologies in the teaching-learning process of biology within middle school education from Israel. The methodological and digital tools that the teacher can use in biology lessons for teaching-learningassessment are analysed, and the digital resources that can be used by students are presented. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Teaching-learning process of biology |
en_US |
dc.subject |
Information and communication technologies |
en_US |
dc.subject |
Digital Portfolio |
en_US |
dc.subject |
Project-Based Learning |
en_US |
dc.subject |
Predare-învățare a biologiei |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii informaționale și comunicaționale |
en_US |
dc.subject |
Portofoliu digital |
en_US |
dc.subject |
Învățare bazată pe proiecte |
en_US |
dc.title |
Practical premises for the pedagogical model of integrating information and communication technologies in the process of teaching-learning of biology |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |