dc.contributor.author |
COJOCARU, Ion |
|
dc.contributor.author |
HARITON, Andrei |
|
dc.contributor.author |
CALMUȚCHI, Laurențiu |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T13:04:52Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T13:04:52Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
COJOCARU, Ion, HARITON, Andrei, CALMUȚCHI, Laurențiu. Importanța studierii matematicii prin utilizarea secvențelor din istoria didacticii matematicii. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 91-101. ISBN 978-9975-76-411-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-411-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4874 |
|
dc.description |
Dacă la orele de matematică și la activitățile extracurriculare s-ar aplica secvențe din istoria didacticii matematicii bazate pe o analiză riguroasă în concordanță cu metoda genetico-istoric, atunci s-ar putea obține o creștere a randamentului muncii profesorului în ceea ce privește calitatea cunoștințelor elevilor. |
en_US |
dc.description.abstract |
If sequences from the history of mathematics didactics based on a rigorous analysis in accordance with the genetic-historical method were applied to mathematics classes and extra-curricular activities, then we could obtain an increase in the teacher's work yield in terms of the quality of students' knowledge. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Istoria didacticii matematicii |
en_US |
dc.subject |
Metoda genetico-istorică |
en_US |
dc.subject |
Cunoștințe matematice de bază |
en_US |
dc.subject |
Programa școlară |
en_US |
dc.subject |
Cultura matematică |
en_US |
dc.subject |
Educație matematica |
en_US |
dc.subject |
History of mathematics didactics |
en_US |
dc.subject |
Genetic-historical method |
en_US |
dc.subject |
Basic mathematical knowledge |
en_US |
dc.subject |
School curriculum |
en_US |
dc.subject |
Mathematical culture |
en_US |
dc.subject |
Mathematical education |
en_US |
dc.title |
Importanța studierii matematicii prin utilizarea secvențelor din istoria didacticii matematicii |
en_US |
dc.title.alternative |
The importance of studying mathematics by using the sequences from the history of mathematics didactics |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |