dc.contributor.author |
ACHIRI, Ion |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T12:23:33Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T12:23:33Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
ACHIRI, Ion. Învățarea transdisciplinară prin proiecte STE(A)M. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 10-14. ISBN 978-9975-76-411-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-411-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4863 |
|
dc.description |
În articol se abordează problema învățării transdisciplinare prin proiecte STEM/STEAM. Formarea competențelor-cheie necesită reconfigurarea învățării în contextul realizării transdisciplinarității. Este descrisă metodologia elaborării Hărții tehnologice de realizare a unui proiect STE(A)M. Harta tehnologică este exemplificată pentru proiectul STEAM „Covorul moldovenesc”. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article addresses the issue of transdisciplinary learning through STEM/STEAM projects. The formation of key- competences requires the reconfiguration of learning in the context of achieving transdisciplinarity. The methodology for the development of the Technological Map for the realization of a STE(A)M project is described. The technological map is exemplified for the STEAM project "Moldovan Carpet". |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Învățarea transdisciplinară |
en_US |
dc.subject |
Proiecte STEM/STEAM |
en_US |
dc.subject |
Motivație |
en_US |
dc.subject |
Competențe |
en_US |
dc.subject |
Harta tehnologică |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinary learning |
en_US |
dc.subject |
STEM/STEAM projects |
en_US |
dc.subject |
Motivation |
en_US |
dc.subject |
Skills |
en_US |
dc.subject |
Technology map |
en_US |
dc.title |
Învățarea transdisciplinară prin proiecte STE(A)M |
en_US |
dc.title.alternative |
Transdisciplinary learning through STE(A)M projects |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |