| dc.contributor.author | POPESCU, Tatiana | |
| dc.date.accessioned | 2023-06-04T13:09:36Z | |
| dc.date.available | 2023-06-04T13:09:36Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.citation | POPESCU, Tatiana. Implementarea inter/transdisciplinarității în procesul de predare-învățare a fizicii (concept STEAM). În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.2: Implementarea inter/transdisciplinarităţii în procesul de predare-învăţare a fizicii şi ştiinţelor tehnice (concept STEAM) & Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei şi geografiei. Chişinău: UST, 2021, pp. 58-62. ISBN 978-9975-76-358-5. | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-356-1 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-358-5 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4854 | |
| dc.description | Prezentul material încearcă o abordare teoretico-practică generală a implementării în procesul de predare-învățare a inter/transdisciplinarității la disciplina fizică. În studiul acestei discipline fiind o condiție importantă şi exemplificarea lor în cadrul unui proiect educațional la fizică. Promovarea interdisciplinarităţii și transdisciplinarității constituie un element definitoriu al progresului cunoaşterii. Abordarea STEAM le integrează într-o paradigma de învățare coerentă bazată pe aplicații din lumea reală. Acest model învață să cunoști, să faci, să trăiești alături de alții, să fii, să devii. | en_US |
| dc.description.abstract | The present material tries a general theoretical-practical approach of the implementation in the teaching-learning process of inter / transdisciplinarity to the physical discipline. In the study of this discipline being an important condition and their exemplification in an educational project in physics. Promoting interdisciplinarity and transdisciplinarity is a defining element of the progress of knowledge. The STEAM approach integrates them into a coherent learning paradigm based on real-world applications. This model learns to know, to do, to live with others, to be, to become. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea de Stat din Tiraspol | en_US |
| dc.subject | Proiect educațional | en_US |
| dc.subject | Educație STEAM | en_US |
| dc.subject | Educational project | en_US |
| dc.subject | STEAM education | en_US |
| dc.subject | Interdisciplinaritate | en_US |
| dc.subject | Transdisciplinaritate | en_US |
| dc.subject | Interdisciplinarity | en_US |
| dc.subject | Transdisciplinarity | en_US |
| dc.title | Implementarea inter/transdisciplinarității în procesul de predare-învățare a fizicii (concept STEAM) | en_US |
| dc.type | Article | en_US |