dc.contributor.author |
POPESCU, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-04T13:09:36Z |
|
dc.date.available |
2023-06-04T13:09:36Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
POPESCU, Tatiana. Implementarea inter/transdisciplinarității în procesul de predare-învățare a fizicii (concept STEAM). În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.2: Implementarea inter/transdisciplinarităţii în procesul de predare-învăţare a fizicii şi ştiinţelor tehnice (concept STEAM) & Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei şi geografiei. Chişinău: UST, 2021, pp. 58-62. ISBN 978-9975-76-358-5. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-356-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-358-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4854 |
|
dc.description |
Prezentul material încearcă o abordare teoretico-practică generală a implementării în procesul de predare-învățare a inter/transdisciplinarității la disciplina fizică. În studiul acestei discipline fiind o condiție importantă şi exemplificarea lor în cadrul unui proiect educațional la fizică. Promovarea interdisciplinarităţii și transdisciplinarității constituie un element definitoriu al progresului cunoaşterii. Abordarea STEAM le integrează într-o paradigma de învățare coerentă bazată pe aplicații din lumea reală. Acest model învață să cunoști, să faci, să trăiești alături de alții, să fii, să devii. |
en_US |
dc.description.abstract |
The present material tries a general theoretical-practical approach of the implementation in the teaching-learning process of inter / transdisciplinarity to the physical discipline. In the study of this discipline being an important condition and their exemplification in an educational project in physics. Promoting interdisciplinarity and transdisciplinarity is a defining element of the progress of knowledge. The STEAM approach integrates them into a coherent learning paradigm based on real-world applications. This model learns to know, to do, to live with others, to be, to become. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Proiect educațional |
en_US |
dc.subject |
Educație STEAM |
en_US |
dc.subject |
Educational project |
en_US |
dc.subject |
STEAM education |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinarity |
en_US |
dc.title |
Implementarea inter/transdisciplinarității în procesul de predare-învățare a fizicii (concept STEAM) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |