REPOZITORIU UPSC

Model al proiectului transdisciplinar al unităţii de învăţare „Lichide şi solide”

Show simple item record

dc.contributor.author PETRUŞCA, Andrei
dc.contributor.author PETRUŞCA, Elena
dc.contributor.author POSTOLACHI, Igor
dc.date.accessioned 2023-06-04T10:58:39Z
dc.date.available 2023-06-04T10:58:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation PETRUŞCA, Andrei, PETRUŞCA, Elena, POSTOLACHI, Igor. Model al proiectului transdisciplinar al unităţii de învăţare „Lichide şi solide”. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.2: Implementarea inter/transdisciplinarităţii în procesul de predare-învăţare a fizicii şi ştiinţelor tehnice (concept STEAM) & Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei şi geografiei. Chişinău: UST, 2021, pp. 49-53. ISBN 978-9975-76-358-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-358-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4852
dc.description În acest articol este descris o variantă de implementare a unui proiect interdisciplinar la unitatea de învățare „Lichide şi solide”, pe baza analizei curriculare la disciplinele școlare Fizică, Matematică, Chimia și Biologie. en_US
dc.description.abstract This artcles describes a variant of implementation of interdiscpliary project for the leaning unit ”Liquids and Solids”, based on the curricular analysis in the school subjects Physics, Mathematics, Chemistry and Biology. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Model al proiectului transdisciplinar en_US
dc.subject Unitatea de învățare „Lichide şi solide” en_US
dc.subject Abordarea interdisciplinară en_US
dc.title Model al proiectului transdisciplinar al unităţii de învăţare „Lichide şi solide” en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account