dc.contributor.author |
GUŢULEAC, Dumitru |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-04T10:45:33Z |
|
dc.date.available |
2023-06-04T10:45:33Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
GUŢULEAC, Dumitru. Set de lucrări de laborator la domiciliu pentru clasa a 6-a. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.2: Implementarea inter/transdisciplinarităţii în procesul de predare-învăţare a fizicii şi ştiinţelor tehnice (concept STEAM) & Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei şi geografiei. Chişinău: UST, 2021, pp. 40-44. ISBN 978-9975-76-358-5. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-356-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-358-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4850 |
|
dc.description |
Activitățile propuse de profesor pentru realizarea la domiciliu sunt diverse. Pentru formarea competențelor practice este necesar de propus elevilor niște activități pe care le-ar realiza în condiții casnice. Lucrările de laborator pe care elevii le-ar realiza la domiciliu ar permite conștientizarea necesității practice a celor studiate la disciplina școlară fizica. În această lucrare eu prezint un set din 3 lucrări de laborator pentru elevii clasei a 6-a, realizarea cărora este posibilă în condiții de casă. Consider că măsurările și estimările realizate de elevi utilizând instrumentele pe care le au la îndemână acasă formează la elevi niște competențe deosebite/diferite de cele pe care și le-ar forma în cadrul lucrărilor de laborator tradiționale. Lucrările de laborator sunt elaborate în conformitate cu cerințele curriculare. Sunt convins că astfel de lucrări vor stimula interesul elevilor față de disciplina școlară fizica. |
en_US |
dc.description.abstract |
The activities proposed by the teacher for homework are diverse. In order to form practical skills, it is necessary to propose to the students some activities that they would carry out at home. The laboratory works that the students would carry out at home would allow the awareness of the practical necessity of those studied in the physical school discipline. In this paper I present a set of 3 laboratory works for sixth grade students, the realization of which is possible in house conditions. I believe that the measurements and estimates made by students using the tools they have at hand at home form in students special skills/different from those they would form in traditional laboratory work. Laboratory work is developed in accordance with curricular requirements. I am convinced that such works will stimulate students' interest in physical school discipline. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Competenţă practică |
en_US |
dc.subject |
Practical skill |
en_US |
dc.subject |
Formarea competențelor practice |
en_US |
dc.subject |
Disciplina școlară fizica |
en_US |
dc.subject |
Physical school discipline |
en_US |
dc.title |
Set de lucrări de laborator la domiciliu pentru clasa a 6-a |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |