REPOZITORIU UPSC

Proiecte STEM/STEAM elaborate cu echipamente digitale din dotarea proiectului Clasa Viitorului

Show simple item record

dc.contributor.author BALMUȘ, Olga
dc.date.accessioned 2023-06-04T08:48:28Z
dc.date.available 2023-06-04T08:48:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation BALMUȘ, Olga. Proiecte STEM/STEAM elaborate cu echipamente digitale din dotarea proiectului Clasa Viitorului. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.2: Implementarea inter/transdisciplinarităţii în procesul de predare-învăţare a fizicii şi ştiinţelor tehnice (concept STEAM) & Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei şi geografiei. Chişinău: UST, 2021, pp. 20-23. ISBN 978-9975-76-358-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-358-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4845
dc.description Prezenta lucrare evidențiază importanța abordării interdisciplinare a procesului de predare-învățareevaluare. Instruirea interdisciplinară presupune o serie de interacţiuni care se manifestă prin: preluarea de metode, de cunoştinţe, descrierea în paralel a aceluiaşi fenomen sau a unor aspecte diferite ale aceluiaşi fenomen. Rezultatul colaborării interdisciplinare constă în identificarea de noi soluţii, metode, mecanisme şi instrumente de cercetare pentru una sau mai multe dintre disciplinele ştiinţifice, ca urmare a complementarităţii induse dintre acestea. en_US
dc.description.abstract This paper highlights the importance of the interdisciplinary approach to the teaching-learningassessment process. Interdisciplinary training involves a series of interactions that are manifested by: taking over methods, knowledge, parallel description of the same phenomenon or different aspects of the same phenomenon. The result of interdisciplinary collaboration consists in identifying new solutions, methods, mechanisms and research tools for one or more of the scientific disciplines, as a result of the complementarity induced between them. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.subject Tehnologii digitale en_US
dc.subject Digital technologies en_US
dc.subject Abordarea interdisciplinară en_US
dc.subject Învățare bazată pe problematizare en_US
dc.title Proiecte STEM/STEAM elaborate cu echipamente digitale din dotarea proiectului Clasa Viitorului en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account