dc.contributor.author |
BALMUȘ, Olga |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-04T08:48:28Z |
|
dc.date.available |
2023-06-04T08:48:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
BALMUȘ, Olga. Proiecte STEM/STEAM elaborate cu echipamente digitale din dotarea proiectului Clasa Viitorului. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.2: Implementarea inter/transdisciplinarităţii în procesul de predare-învăţare a fizicii şi ştiinţelor tehnice (concept STEAM) & Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei şi geografiei. Chişinău: UST, 2021, pp. 20-23. ISBN 978-9975-76-358-5. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-356-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-358-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4845 |
|
dc.description |
Prezenta lucrare evidențiază importanța abordării interdisciplinare a procesului de predare-învățareevaluare. Instruirea interdisciplinară presupune o serie de interacţiuni care se manifestă prin: preluarea de metode, de cunoştinţe, descrierea în paralel a aceluiaşi fenomen sau a unor aspecte diferite ale aceluiaşi fenomen. Rezultatul colaborării interdisciplinare constă în identificarea de noi soluţii, metode, mecanisme şi instrumente de cercetare pentru una sau mai multe dintre disciplinele ştiinţifice, ca urmare a complementarităţii induse dintre acestea. |
en_US |
dc.description.abstract |
This paper highlights the importance of the interdisciplinary approach to the teaching-learningassessment process. Interdisciplinary training involves a series of interactions that are manifested by: taking over methods, knowledge, parallel description of the same phenomenon or different aspects of the same phenomenon. The result of interdisciplinary collaboration consists in identifying new solutions, methods, mechanisms and research tools for one or more of the scientific disciplines, as a result of the complementarity induced between them. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii digitale |
en_US |
dc.subject |
Digital technologies |
en_US |
dc.subject |
Abordarea interdisciplinară |
en_US |
dc.subject |
Învățare bazată pe problematizare |
en_US |
dc.title |
Proiecte STEM/STEAM elaborate cu echipamente digitale din dotarea proiectului Clasa Viitorului |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |