dc.contributor.author |
VASCAN, Teodora |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-31T12:55:30Z |
|
dc.date.available |
2023-05-31T12:55:30Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
VASCAN, Teodora. Impactul laboratoarelor de învăţare „Clasa Viitorului” asupra procesului educaţional. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 325-329. ISBN 978-9975-76-357-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-356-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-357-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4837 |
|
dc.description |
În articol sunt descrise beneficiile oferite de laboratoarele de învăţare Clasa Viitorului precum şi provocările care apar la crearea unei astfel de clase. Este realizată o cercetare privind necesitatea de creare a unor astfel de laboratoare de învăţare. Sunt oferite câteva sfaturi practice cu privire la modul de dezvoltare a spațiilor de învățare mai flexibile pentru acele școli, care se află la etapa de inițiere a propriului laborator de învățare. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article describes the benefits offered by the Future Class learning labs as well as the challenges that arise in creating such a class. Research is being conducted on the need to create such learning laboratories. Some practical advice is offered on how to develop more flexible learning spaces for those schools, which are at the stage of initiating their own learning laboratory. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
TIC |
en_US |
dc.subject |
Clasa Viitorului |
en_US |
dc.subject |
STEAM |
en_US |
dc.subject |
ICT |
en_US |
dc.subject |
Future Classroom Lab |
en_US |
dc.subject |
STEAM |
en_US |
dc.title |
Impactul laboratoarelor de învăţare „Clasa Viitorului” asupra procesului educaţional |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |