dc.contributor.author |
RUSSOV, Igor |
|
dc.contributor.author |
BORODAI, Andrei |
|
dc.contributor.author |
GONCHAROV, Maxim |
|
dc.contributor.author |
POPSOI, Gleb |
|
dc.contributor.author |
STARENCO, Iurie |
|
dc.contributor.author |
CERBU, Olga |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-31T12:22:18Z |
|
dc.date.available |
2023-05-31T12:22:18Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
RUSSOV, Igor, BORODAI, Andrei, GONCHAROV, Maxim, POPSOI, Gleb, STARENCO, Iurie, CERBU, Olga. Generating 3D mesh from data for a game using C#. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 309-312. ISBN 978-9975-76-357-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-356-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-357-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4834 |
|
dc.description |
În acest articol este prezentată generarea mapelor 3D din date pentru un joc folosind C# în cazul în care doriți să aveți hărți diverse. Cu toate acestea, crearea fiecărui model 3D individual și texturarea ar fi ineficiente. Pentru a rezolva această problemă, am creat un sistem care poate genera un mesh 3D și poate aplica o textură bazată pe date simple. Harta este formată din elemente hexagonale, fiecare având un tip de teren și o înălțime. Datele hărții sunt stocate într-o bază de date SQL și sunt create folosind un editor grafic de hărți. |
en_US |
dc.description.abstract |
In this article is shown 3D mesh generation from data for a game using C# in case if you want to have diverse maps. However, creating each individual 3d model and texturing would be inefficient. To address this problem, we have created a system that can generate a 3D mesh and apply a texture based on simple data. The map consists of hexagonal tiles, each having a terrain type and an elevation. The map data is stored in an SQL database and is created using a graphical map editor. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Informatică |
en_US |
dc.subject |
Mesh |
en_US |
dc.subject |
Tile |
en_US |
dc.subject |
Shader |
en_US |
dc.subject |
Informatics |
en_US |
dc.subject |
Plasă |
en_US |
dc.subject |
Tile |
en_US |
dc.subject |
Shader |
en_US |
dc.title |
Generating 3D mesh from data for a game using C# |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |