REPOZITORIU UPSC

Generating 3D mesh from data for a game using C#

Show simple item record

dc.contributor.author RUSSOV, Igor
dc.contributor.author BORODAI, Andrei
dc.contributor.author GONCHAROV, Maxim
dc.contributor.author POPSOI, Gleb
dc.contributor.author STARENCO, Iurie
dc.contributor.author CERBU, Olga
dc.date.accessioned 2023-05-31T12:22:18Z
dc.date.available 2023-05-31T12:22:18Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation RUSSOV, Igor, BORODAI, Andrei, GONCHAROV, Maxim, POPSOI, Gleb, STARENCO, Iurie, CERBU, Olga. Generating 3D mesh from data for a game using C#. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 309-312. ISBN 978-9975-76-357-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-357-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4834
dc.description În acest articol este prezentată generarea mapelor 3D din date pentru un joc folosind C# în cazul în care doriți să aveți hărți diverse. Cu toate acestea, crearea fiecărui model 3D individual și texturarea ar fi ineficiente. Pentru a rezolva această problemă, am creat un sistem care poate genera un mesh 3D și poate aplica o textură bazată pe date simple. Harta este formată din elemente hexagonale, fiecare având un tip de teren și o înălțime. Datele hărții sunt stocate într-o bază de date SQL și sunt create folosind un editor grafic de hărți. en_US
dc.description.abstract In this article is shown 3D mesh generation from data for a game using C# in case if you want to have diverse maps. However, creating each individual 3d model and texturing would be inefficient. To address this problem, we have created a system that can generate a 3D mesh and apply a texture based on simple data. The map consists of hexagonal tiles, each having a terrain type and an elevation. The map data is stored in an SQL database and is created using a graphical map editor. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Informatică en_US
dc.subject Mesh en_US
dc.subject Tile en_US
dc.subject Shader en_US
dc.subject Informatics en_US
dc.subject Plasă en_US
dc.subject Tile en_US
dc.subject Shader en_US
dc.title Generating 3D mesh from data for a game using C# en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account