dc.contributor.author |
GURZĂU, Amalia-Ramona |
|
dc.contributor.author |
PERDE, Ancuţa-Georgeta |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-31T11:41:36Z |
|
dc.date.available |
2023-05-31T11:41:36Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
GURZĂU, Amalia-Ramona, PERDE, Ancuţa-Georgeta. Abordări didactice inovative în prevenirea fenomenului de bullying și cyberbullying în mediul școlar. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 263-269. ISBN 978-9975-76-357-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-356-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-357-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4828 |
|
dc.description |
Evoluția noilor tehnologii, a adus inovații care au schimbat pentru totdeauna modul în care oamenii interacţionează. Deşi aceste evoluţii au permis oamenilor să evolueze în multe domenii, acestea, de asemenea, au generat extinderea formelor de agresiune online pe scară largă. Este explicabil, așadar, modul în care agresiunea tradițională de tip bullying a dezvoltat și componenta cunoscută astăzi drept cyberbullying. Scenariul activității didactice experimentale este subsecvent preocupărilor, în domeniul educațional, în ceea ce privește analiza și explorarea multiplelor fațete ale fenomenului de cyberbullying, cu accent pe investigarea implicațiilor și a problematicii generate de agresiunile de acest tip, precum și de nevoia descoperii și testării unor posibile, dar și reale soluţii. |
en_US |
dc.description.abstract |
The evolution of new technologies has brought innovations that have forever changed the way people interact. Although these developments have allowed people to evolve in many areas, they have also led to the widespread spread of forms of online aggression. It is therefore explicable how the traditional bullying aggression developed and the component known today as cyberbullying. The scenario of the experimental didactic activity is subsequent to the preoccupations, in the educational field, regarding the analysis and exploration of the multiple facets of the cyberbullying phenomenon, with emphasis on investigating the implications and problems generated by such aggressions, as well as the need to discover and test possible , but also real solutions. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Bullying |
en_US |
dc.subject |
Cyberbullying |
en_US |
dc.subject |
Rețele de socializare |
en_US |
dc.subject |
Bullying |
en_US |
dc.subject |
Cyberbullying |
en_US |
dc.subject |
Social networks |
en_US |
dc.title |
Abordări didactice inovative în prevenirea fenomenului de bullying și cyberbullying în mediul școlar |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |