REPOZITORIU UPSC

Abordarea unităților de învățare din analiza numerică prin prisma conceptului STEM

Show simple item record

dc.contributor.author GLOBA, Angela
dc.contributor.author GASNAȘ, Ala
dc.date.accessioned 2023-05-31T11:15:22Z
dc.date.available 2023-05-31T11:15:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation GLOBA, Angela, GASNAȘ, Ala. Abordarea unităților de învățare din analiza numerică prin prisma conceptului STEM. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 249-258. ISBN 978-9975-76-357-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-357-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4826
dc.description În articol este prezentată o modalitate de integrare a conceptului STEM în predarea unități de curs Analiză numerică. Introducerea noțiunilor noi se efectuează prin metoda PBL (Problem Based Learning), iar problema în sine se analizează din perspectiva celor patru componente STEM în ordinea: S – Științe, M – matematică, T – Tehnologii, E – Inginerie. en_US
dc.description.abstract In the article is presented the way to integrate the STEM concept in teaching Numerical Analysis course unit. The introduction of new notions is performed by the PBL method (Problem Based Learning), and the problem itself is analyzed from the perspective of the four STEM components in order: S - Science, M - mathematics, T - Technologies, E - Engineering. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Transdisciplinaritate en_US
dc.subject Analiză numerică en_US
dc.subject Ecuație en_US
dc.subject Metoda coardelor en_US
dc.subject Concept STEM en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.subject Transdisciplinarity en_US
dc.subject Numerical analysis en_US
dc.subject Equation en_US
dc.subject Chord method en_US
dc.subject STEM concept en_US
dc.title Abordarea unităților de învățare din analiza numerică prin prisma conceptului STEM en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account