dc.contributor.author |
GLOBA, Angela |
|
dc.contributor.author |
GASNAȘ, Ala |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-31T11:15:22Z |
|
dc.date.available |
2023-05-31T11:15:22Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
GLOBA, Angela, GASNAȘ, Ala. Abordarea unităților de învățare din analiza numerică prin prisma conceptului STEM. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 249-258. ISBN 978-9975-76-357-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-356-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-357-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4826 |
|
dc.description |
În articol este prezentată o modalitate de integrare a conceptului STEM în predarea unități de curs Analiză numerică. Introducerea noțiunilor noi se efectuează prin metoda PBL (Problem Based Learning), iar problema în sine se analizează din perspectiva celor patru componente STEM în ordinea: S – Științe, M – matematică, T – Tehnologii, E – Inginerie. |
en_US |
dc.description.abstract |
In the article is presented the way to integrate the STEM concept in teaching Numerical Analysis course unit. The introduction of new notions is performed by the PBL method (Problem Based Learning), and the problem itself is analyzed from the perspective of the four STEM components in order: S - Science, M - mathematics, T - Technologies, E - Engineering. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Analiză numerică |
en_US |
dc.subject |
Ecuație |
en_US |
dc.subject |
Metoda coardelor |
en_US |
dc.subject |
Concept STEM |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Numerical analysis |
en_US |
dc.subject |
Equation |
en_US |
dc.subject |
Chord method |
en_US |
dc.subject |
STEM concept |
en_US |
dc.title |
Abordarea unităților de învățare din analiza numerică prin prisma conceptului STEM |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |