REPOZITORIU UPSC

Adaptarea instrumentelor digitale în predarea matematicii

Show simple item record

dc.contributor.author ZEGREA, Luminița Gabriela
dc.contributor.author ANGHELACHE, Iulia Nela
dc.date.accessioned 2023-05-24T16:18:19Z
dc.date.available 2023-05-24T16:18:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation ZEGREA, Luminița Gabriela, ANGHELACHE, Iulia Nela. Adaptarea instrumentelor digitale în predarea matematicii. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 163-169. ISBN 978-9975-76-357-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-357-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4800
dc.description Instrumentele digitale sunt utilizate pentru a avea lecții atractive , prietenoase și eficiente sau pentru un feedback real și obiectiv. În abordarea didactică este necesară actualizarea acestora. Sunt adaptate nevoilor educaționale din toate etapele procesului de învățare. Platformele suport, populate cu lecții în care sunt înglobate elemente atractive, proiectate sau nu de profesorul care le folosește, dar care conțin și secțiuni de autoevaluare/evaluare pentru a afla nivelul de înțelegere, de însușire și de aplicare a cunoștințelor pe care le deține, sunt foarte în vogă. Platforma Moodle oferă un astfel de suport, care face matematica ușoară, frumoasă și accesibilă. en_US
dc.description.abstract Digital tools are used to have attractive, friendly and effective lessons or for real and objective feedback. In the didactic approach it is necessary to update them. They are adapted to the educational needs of all stages of the learning process. Support platforms, populated with lessons that include attractive elements, designed or not by the teacher who uses them, but which also contain self-assessment / assessment sections to find out the level of understanding, mastery and application of the knowledge he has, they are very popular. The Moodle platform offers such support, which makes math easy, beautiful and accessible. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Instrumente digitale en_US
dc.subject Platforme de învățare en_US
dc.subject Adaptare curriculară en_US
dc.subject Matematică en_US
dc.subject Proces instrucțional en_US
dc.subject Digital tools en_US
dc.subject Learning platforms en_US
dc.subject Curricular adaptation en_US
dc.subject Mathematics en_US
dc.subject Instructional process en_US
dc.title Adaptarea instrumentelor digitale în predarea matematicii en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account