REPOZITORIU UPSC

Valorificarea contextelor de combinatorică în abordarea STEAM

Show simple item record

dc.contributor.author TELEUCA, Marcel
dc.contributor.author SALI, Larisa
dc.date.accessioned 2023-05-24T16:13:30Z
dc.date.available 2023-05-24T16:13:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation TELEUCA, Marcel, SALI, Larisa. Valorificarea contextelor de combinatorică în abordarea STEAM. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 153-162. ISBN 978-9975-76-357-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-357-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4799
dc.description Articolul vizează aspecte ale utilizării diferitor strategii de rezolvare a problemelor de combinatorică care presupun organizarea învăţării integrate, fundamentate interdisciplinar şi transdisciplinar. Realizarea de conexiuni cognitive la nivelul disciplinei Matematica, cel al ariei curriculare Matematica și Științe și inter-arii este actuală în abordarea STEM/STEAM. Subiectele vizate în problemele de combinatorică elementară pot servi canava pentru designul diferitor situații multifactoriale și flexibile, de învățare interactivă în cheia conceptului STEAM la toate treptele și nivelele de instruire. Abordarea teoretico-metodologică axată pe concepția rezultantei contribuie la asigurarea condiţiilor motivaţionale de implementare şi dezvoltare a curriculumului şcolar. en_US
dc.description.abstract The article focuses on aspects of using different strategies to solve combinatorics problems that involve the organization of integrated learning, based on interdisciplinary and transdisciplinary. The realization of cognitive connections at the level of the Mathematics discipline, that of the Mathematics and Sciences and inter-areas curricular area is a current one in the STEM / STEAM approach. Topics in elementary combinatorics can serve as a framework for the design of different interactive, multifactorial and flexible learning situations, at the heart of the STEAM concept at all levels and levels of training. The theoretical methodological approach focused on the conception of the resultant contributes to ensuring the motivational conditions for implementation and development of the school curriculum. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Didactica matematicii en_US
dc.subject Educaţie STEM en_US
dc.subject Combinatorică en_US
dc.subject Didactics of mathematics en_US
dc.subject STEM Education en_US
dc.subject Combinatorial en_US
dc.title Valorificarea contextelor de combinatorică în abordarea STEAM en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account