REPOZITORIU UPSC

Proiectul - metodă de instruire și evaluare pentru formarea competenței antreprenoriale

Show simple item record

dc.contributor.author ȘAPTEFRAȚI, Aliona
dc.date.accessioned 2023-05-24T16:09:34Z
dc.date.available 2023-05-24T16:09:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation ȘAPTEFRAȚI, Aliona. Proiectul - metodă de instruire și evaluare pentru formarea competenței antreprenoriale. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 146-152. ISBN 978-9975-76-357-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-357-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4798
dc.description În acest material autorul prezintă procesul de formare a competenței antreprenoriale, ce poate fi eficient și creativ, dacă strategia didactică este bazată pe proiect, ce contribuie la realizarea unui produs final. Autorul explică activitățile în care elevul este subiectul autentic al instruirii, ce vor fi permanent motivate profesional. În acest material autorul elucidează esența metoda proiect, ce corelează conţinuturile învăţării disciplinei cu vârsta elevilor şi cu particularitățile de interes și psihologice individuale. Învăţarea bazată pe proiecte presupune selectarea de informaţii, prelucrarea şi sintetizarea acestora, formularea de întrebări care să călăuzească investigaţia și interacţiunea în cadrul grupului, comunicarea rezultatelor, corelarea lor, realizarea unui produs final. en_US
dc.description.abstract In this content the author presents the formation process of the entrepreneurrial competence. If the didactic strategy is based on a project, not only this process is both eficient and creative, but it also contributes to its final oroduct. The author explains the activities that are permanently professionally motivated and in which the pupil is the authentic subject of the instruction. The author emphasizes the essence of the project as a method and the correlation between the contents of the school subject and the pupils age, as well as their interests and individual psychological particulars. Learning based on projects implies the selection, processing and synthesizing of information, asking questions to conduct with the investigation, the interaction within the group, the results announcement, their correlation and the final product execution. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Metoda de predare en_US
dc.subject Metoda proiect en_US
dc.subject Competenţă antreprenorială en_US
dc.subject Teaching method en_US
dc.subject Project method en_US
dc.subject Entrepreneurial competence en_US
dc.title Proiectul - metodă de instruire și evaluare pentru formarea competenței antreprenoriale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account