REPOZITORIU UPSC

Interdisciplinaritatea – formă modernă de organizare a lecțiilor de matematică în învățământul primar

Show simple item record

dc.contributor.author NOUR, Alexandra
dc.date.accessioned 2023-05-23T05:14:50Z
dc.date.available 2023-05-23T05:14:50Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation NOUR, Alexandra. Interdisciplinaritatea – formă modernă de organizare a lecțiilor de matematică în învățământul primar. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 134-138. ISBN 978-9975-76-357-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-357-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4792
dc.description Interdisciplinaritatea reprezintă o modalitate de organizare a conținuturilor învățării cu implicații asupra întregii strategii de proiectare a curriculumului, care oferă o imagine unitară asupra fenomenelor și proceselor studiate în cadrul lecțiilor de matematică. Corelarea conținuturilor matematice cu cele de la diferite discipline de învăţământ contribuie substanţial la realizarea educaţiei elevilor, la formarea şi dezvoltarea flexibilităţii gândirii, a capacităţii de a aplica cunoştinţele în practică, la fixarea şi sistematizarea cunoştinţelor. Activitățile matematice interdisciplinare oferă cadrului didactic o paletă mult mai largă de abordare a obiectivelor, ceea ce contribuie la stimularea și activizarea elevilor. en_US
dc.description.abstract Interdisciplinarity is a way of organizing learning content with implications for the entire curriculum design strategy, which provides a unitary picture of the phenomena and processes studied in mathematics lessons. The correlation of the mathematical contents with those from different educational disciplines contributes substantially to the realization of the students' education, to the formation and development of the thinking flexibility, of the capacity to apply the knowledge in practice, to the fixation and systematization of the knowledge. The interdisciplinary mathematical activities offer the teacher a much wider range of approaches to the objectives, which contributes to the stimulation and activation of the students. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Matematică en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Mathematics en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.title Interdisciplinaritatea – formă modernă de organizare a lecțiilor de matematică în învățământul primar en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account