dc.contributor.author |
MUSTACĂ, Delia |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-23T05:11:53Z |
|
dc.date.available |
2023-05-23T05:11:53Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
MUSTACĂ, Delia. Pluridisciplinaritate, transdisciplinaritate și interdisciplinaritate aplicabile în predarea matematicii. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 131-133. ISBN 978-9975-76-357-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-356-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-357-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4791 |
|
dc.description |
În învățământul preuniversitar de astăzi este tot mai des întâlnită noțiunea de organizare a conținuturilor din perspectivă integrată. Astfel, a fost creat planul cadru și structura pe șapte arii curriculare (reprezintă o asociere de discipline cu anumite obiective de formare asociate). Caracterul interdisciplinar al învățământului nu se reflect în manualele școlare. Este necesară, spre exemplu, o corelare mai bună a programei de matematică cu programele disciplinelor tehnice. Integrarea tehnologiilor informatice și comunicaționale (TIC), în procesul de predare –învățare – evaluare, a devenit în ultimele două decenii o prioritate a politicilor educaționale pe toate meridianele lumii întrucât se deschid noi orizonturi pentru practica educației. |
en_US |
dc.description.abstract |
In today's pre-university education, the notion of organizing contents from an integrated perspective is more and more common. Thus, the framework plan and the structure on seven curricular areas were created (it represents an association of disciplines with certain associated training objectives). The interdisciplinary nature of education is not reflected in the school books. There is a need, for example, for a better correlation of the mathematics curriculum with the curricula. The integration of information and communication technologies (ICT) in the teaching-learning-assessment process has become in the last two decades a priority of educational policies on all meridians of the world as new horizons open for the practice of education.to face life challenges successfully. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Matematică |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Pluridisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Mathematics |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Multidisciplinarity |
en_US |
dc.title |
Pluridisciplinaritate, transdisciplinaritate și interdisciplinaritate aplicabile în predarea matematicii |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |