REPOZITORIU UPSC

Metodologia realizării conexiunilor transdisciplinare în cadrul studierii matematicii

Show simple item record

dc.contributor.author GULEAC, Lucia
dc.date.accessioned 2023-05-19T17:13:12Z
dc.date.available 2023-05-19T17:13:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation GULEAC, Lucia. Metodologia realizării conexiunilor transdisciplinare în cadrul studierii matematicii. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 97-100. ISBN 978-9975-76-357-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-357-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4785
dc.description Dinamica socială a ultimelor decenii aduce în faţa lumii contemporane o serie de provocări, faţă de care domeniul educaţiei nu poate ramâne indiferent.Transdisciplinaritatea este o abordare nouă în predare-învăţare, iar abordările transdisciplinare care împlică disciplina Matematica pun elevii în situaţia de a utiliza cunoştinţele matematice în alte contexte decât cele propriu-zise, descoperind astfel elevilor utilitatea matematicii. Astfel, motivaţia elevilor pentru învăţarea matematicii creşte. ,,Învăţarea centrată pe copil este o abordare a educaţiei care se focusează pe nevoile elevului, şi nu pe ale celorlaţi actanţi ai procesului educaţional, cum ar fi profesorii ori administraţia instituţiei,” (C.Rogers). en_US
dc.description.abstract The social dynamics of the last decades bring in front of the contemporary world a series of challenges, to which the field of education cannot remain indifferent. Transdisciplinarity is a new approach in teaching-learning, and transdisciplinary approaches involving Mathematics mathematics in a context other than mathematics, thus revealing to students the usefulness of mathematics. Thus, students' motivation to learn mathematics increases. "Child-centered learning is an approach to education that focuses on the needs of the student, and not on the other actors in the educational process, such as teachers or the administration of the institution" (C.Rogers). en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Metode de predare a matematicii en_US
dc.subject Transdisciplinaritate en_US
dc.subject Matematică en_US
dc.subject Mathematics teaching methods en_US
dc.subject Transdisciplinarity en_US
dc.subject Mathematics en_US
dc.title Metodologia realizării conexiunilor transdisciplinare în cadrul studierii matematicii en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account