REPOZITORIU UPSC

Educația STEM și STEAM în procesul educațional la matematică

Show simple item record

dc.contributor.author GULEAC, Lucia
dc.date.accessioned 2023-05-19T17:09:26Z
dc.date.available 2023-05-19T17:09:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation GULEAC, Lucia. Educația STEM și STEAM în procesul educațional la matematică. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 92-96. ISBN 978-9975-76-357-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-357-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4784
dc.description Lucrarea abordează necesitatea implementării educaţiei STEM /STEAM în contextul procesului educational la disciplina matematică. În învăţământul gimnazial și liceal, soluţiile STEAM vin să sporească progresul instructiv-educativ prin punerea accentului pe învăţare în bază de proiect şi pe gândirea de tip design, iar spaţiile inovative de tip ASQ sau Canva oferă o legătură strânsă cu cerinţele şi procesele reale de pe piaţa muncii, având ca finalitate un absolvent de calitate, care se poate angaja şi integra uşor în societate, punând în lumină modelul activităților STEM în proiectele la matematică ale elevilor și are implicații pentru promovarea integrării STEM în învățământul gimnazial/liceal. en_US
dc.description.abstract This study spouts the relevance of STEM and STEAM education in the context of the educational process. For gymnasial and lyceum education, STEAM solutions enhance the teaching and learning processes with a specific accent on project-based learning and design thinking methodology. Moreover, innovative spaces, such as ASQ and Canva, can link the education system to job market needs, sheding light on the pattern of STEM activities in students’ science projects, and has implications for promoting STEM integration in gymnasial and lyceum education. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Metode de predare a matematicii en_US
dc.subject Educaţie STEM en_US
dc.subject Educaţie STEAM en_US
dc.subject Competenţe digitale en_US
dc.subject Învăţare în bază de proiect en_US
dc.subject Mathematics teaching methods en_US
dc.subject STEM and STEAM education en_US
dc.subject Digital competencies en_US
dc.subject Project-based learning en_US
dc.title Educația STEM și STEAM în procesul educațional la matematică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account