dc.contributor.author |
GULEAC, Lucia |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-19T17:09:26Z |
|
dc.date.available |
2023-05-19T17:09:26Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
GULEAC, Lucia. Educația STEM și STEAM în procesul educațional la matematică. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 92-96. ISBN 978-9975-76-357-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-356-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-357-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4784 |
|
dc.description |
Lucrarea abordează necesitatea implementării educaţiei STEM /STEAM în contextul procesului educational la disciplina matematică. În învăţământul gimnazial și liceal, soluţiile STEAM vin să sporească progresul instructiv-educativ prin punerea accentului pe învăţare în bază de proiect şi pe gândirea de tip design, iar spaţiile inovative de tip ASQ sau Canva oferă o legătură strânsă cu cerinţele şi procesele reale de pe piaţa muncii, având ca finalitate un absolvent de calitate, care se poate angaja şi integra uşor în societate, punând în lumină modelul activităților STEM în proiectele la matematică ale elevilor și are implicații pentru promovarea integrării STEM în învățământul gimnazial/liceal. |
en_US |
dc.description.abstract |
This study spouts the relevance of STEM and STEAM education in the context of the educational process. For gymnasial and lyceum education, STEAM solutions enhance the teaching and learning processes with a specific accent on project-based learning and design thinking methodology. Moreover, innovative spaces, such as ASQ and Canva, can link the education system to job market needs, sheding light on the pattern of STEM activities in students’ science projects, and has implications for promoting STEM integration in gymnasial and lyceum education. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Metode de predare a matematicii |
en_US |
dc.subject |
Educaţie STEM |
en_US |
dc.subject |
Educaţie STEAM |
en_US |
dc.subject |
Competenţe digitale |
en_US |
dc.subject |
Învăţare în bază de proiect |
en_US |
dc.subject |
Mathematics teaching methods |
en_US |
dc.subject |
STEM and STEAM education |
en_US |
dc.subject |
Digital competencies |
en_US |
dc.subject |
Project-based learning |
en_US |
dc.title |
Educația STEM și STEAM în procesul educațional la matematică |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |