REPOZITORIU UPSC

Învingători pe pista cunoașterii

Show simple item record

dc.contributor.author DICU, Nicoleta
dc.date.accessioned 2023-05-19T17:04:17Z
dc.date.available 2023-05-19T17:04:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation DICU, Nicoleta. Învingători pe pista cunoașterii. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 86-91. ISBN 978-9975-76-357-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-357-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4783
dc.description Conform tendinţei actuale de învăţare centrată pe elev, abordarea STEM [2] (științe, tehnologii, inginerie și matematică) are rolul de a propulsa elevul pe o treaptă superioară a cunoaşterii, integra toate domeniile implicate într-o paradigmă de învățare coerentă, bazată pe aplicații desprinse din realitate, ceea ce devine un punct cheie în pregătirea acestuia, prin promovarea și utilizarea unor metode de predare bazate pe explorare, investigare și anchetă. Activitatea propusă „Învingători pe pista cunoașterii” a fost desfășurată cu elevii claselor a VII-a și a VIII-a, pe echipe și s-a bazat pe fapte din viața de zi cu zi, dar și experimente care i-au ajutat pe elevi să pună întrebări, să conecteze punctele de cunoaștere, să rezolve probleme, să gândească creativ și să fie inovativi. en_US
dc.description.abstract According to the current student-centered learning trend, the STEM [2] approach (science, technology, engineering and mathematics) is designed to push the student to a higher level of knowledge, integrating all the fields involved into a coherent learning paradigm based on applications that are taken from the reality, this is becoming a key point in its preparation by promoting and using teaching methods focused on exploration and investigation. The proposed activity ”Învingători pe pista cunoașterii” was carried out with the students of the 7th and 8th grades on teams and was based on facts from everyday life, but also on experiments that determined them to ask questions, connect points of knowledge, solve problems, think creative and be innovative. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Metode de predare a matematicii en_US
dc.subject Educaţie STEAM en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Competenţe STEM en_US
dc.subject Matematică en_US
dc.subject Mathematics teaching methods en_US
dc.subject STEAM education en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.subject STEM skills en_US
dc.subject Mathematics en_US
dc.title Învingători pe pista cunoașterii en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account