dc.contributor.author |
CIMBIR, Cornelia |
|
dc.contributor.author |
PLATON, Marcela |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-19T16:58:11Z |
|
dc.date.available |
2023-05-19T16:58:11Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
CIMBIR, Cornelia, PLATON, Marcela. Abordări inter/transdisciplinare în cadrul orelor de matematică şi informatică. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 81-85. ISBN 978-9975-76-357-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-356-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-357-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4782 |
|
dc.description |
Lucrarea se referă la relevanța educaţiei STEM/STEAM în procesul de evaluare al elevilor în cadrul orelor de matematică şi informatică. Educaţia STEM/STEAM vine să completeze demersul educaţional prin învăţarea centrată pe elev, dezvoltarea gândirii critice, colaborare şi comunicare, abordarea problemei prin prisma diferitor arii curriculare. Abordările inter/transdisciplinare în cadrul orelor dezvoltă abilitățile de comunicare, expunerea liberă a opiniei personale, interpretarea rezultatelor obținute, competențe digitale. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper refers to the relevance of STEM/STEAM education in the evaluation process of students in mathematics and computer science classes. STEM/STEAM education aims at completing the educational approach through student-centered learning, the development of critical thinking, collaboration and communication, approaching the problem in the light of different curricular areas. Inter/transdisciplinary approaches within classes develop communication skills, free statement of personal opinion, interpretation of results, digital competences. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Metode de predare a matematicii |
en_US |
dc.subject |
Educaţie STEAM |
en_US |
dc.subject |
Proiect STEAM |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Competenţe digitale |
en_US |
dc.subject |
Mathematics teaching methods |
en_US |
dc.subject |
STEAM education |
en_US |
dc.subject |
STEAM project |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Digital skills |
en_US |
dc.title |
Abordări inter/transdisciplinare în cadrul orelor de matematică şi informatică |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |