dc.contributor.author |
BRĂDULEAC, Iraida |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-19T16:46:17Z |
|
dc.date.available |
2023-05-19T16:46:17Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
BRĂDULEAC, Iraida. Aplicații ale matematicii – abordări interdisciplinare. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 71-74. ISBN 978-9975-76-357-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-356-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-357-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4780 |
|
dc.description |
Într-o lume caracterizată de explozie informaţională şi de o dezvoltare puternică a tehnologiilor organizarea învăţării pe criteriul disciplinelor formale clasice este insuficientă. O învăţare dincolo de discipline, parcurgerea unui curriculum integrat poate fi mai aproape de nevoile omului contemporan. Rezolvarea problemelor concrete din viaţa cotidiană, indiferent de gradul de complexitate pe care îl au, implică apelul la cunoştinţe, deprinderi, competenţe ce nu pot fi delimitate în sfera de cuprindere a unui obiect de studiu sau altul. |
en_US |
dc.description.abstract |
In a world characterized by an explosion of information and by a strong technological development, the organization of the studying process based on the criterion of formal classical subjects vs insufficient. A learning beyond the school subjects going through an incorporated curriculum can be closer to the needs of a modern person. The solving of concrete daily problems, no matter how sophisticated they are, involves the appeal to knowledge, skills, competences which are of great importance in studying a certain school subject. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Curriculum la matematică |
en_US |
dc.subject |
Proces educațional |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Mathematics curriculum |
en_US |
dc.subject |
Studying process |
en_US |
dc.title |
Aplicații ale matematicii – abordări interdisciplinare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |