REPOZITORIU UPSC

Rezistenţe şi bariere în calea trecerii la educaţia incluzivă

Show simple item record

dc.contributor.author CHIPERI, Nadejda
dc.date.accessioned 2017-01-05T07:44:05Z
dc.date.available 2017-01-05T07:44:05Z
dc.date.issued 2016-09
dc.identifier.citation CHIPERI, Nadejda. Rezistenţe şi bariere în calea trecerii la educaţia incluzivă = Difficulties and barriers to transition to inclusive education. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2016. № 3(45). P. 107-114. Bibliogr.- 8 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/476
dc.description Articolul de faţă a subliniat semnificația depăşirii obstacolelor şi rezistenţelor din partea cadrelor didactice şi importanţa pe care schimbările la nivelul climatului organizaţional le au asupra atitudinii şi trecerii către practicile incluzive. Modelul care susţine acest demers are un mare grad de aplicabilitate şi în privinţa atenuării rezistenţei din partea comunităţii, deoarece permite aplicarea acestui demers la contextul şi nevoile concrete. en_US
dc.description.abstract This article stressed the importance of overcoming obstacles and resistance from teachers and their importance to the organizational climate changes have on attitudes and move towards inclusive practices. Support this model has a high degree of applicability regarding attenuation and resistancefrom the community because it allows the application of this approach to the context and specific needs. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject educatie incluziva en_US
dc.subject educatie incluziva--copii cu cerinte educative speciale--dificultati en_US
dc.subject educatie incluziva--invatare--bariere en_US
dc.subject educatie incluziva--invatare--cooperare en_US
dc.subject educatie incluziva--pedagogi--competente en_US
dc.subject educatie incluziva--implementare--bariere en_US
dc.subject educatie incluziva--perioada de tranzitie--bariere en_US
dc.title Rezistenţe şi bariere în calea trecerii la educaţia incluzivă en_US
dc.title.alternative Difficulties and barriers to transition to inclusive education en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account