dc.contributor.author |
CHIPERI, Nadejda |
|
dc.date.accessioned |
2017-01-05T07:44:05Z |
|
dc.date.available |
2017-01-05T07:44:05Z |
|
dc.date.issued |
2016-09 |
|
dc.identifier.citation |
CHIPERI, Nadejda. Rezistenţe şi bariere în calea trecerii la educaţia incluzivă = Difficulties and barriers to transition to inclusive education. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2016. № 3(45). P. 107-114. Bibliogr.- 8 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/476 |
|
dc.description |
Articolul de faţă a subliniat semnificația depăşirii obstacolelor şi rezistenţelor din
partea cadrelor didactice şi importanţa pe care schimbările la nivelul climatului organizaţional le au asupra atitudinii şi trecerii către practicile incluzive. Modelul care susţine acest demers are un mare grad de aplicabilitate şi în privinţa atenuării rezistenţei din partea comunităţii, deoarece permite aplicarea acestui demers la contextul şi nevoile concrete. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article stressed the importance of overcoming obstacles and resistance from teachers and their importance to the organizational climate changes have on attitudes and move towards inclusive practices. Support this model has a high degree of applicability regarding attenuation and resistancefrom the community because it allows the application of this approach to the context and specific needs. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
educatie incluziva |
en_US |
dc.subject |
educatie incluziva--copii cu cerinte educative speciale--dificultati |
en_US |
dc.subject |
educatie incluziva--invatare--bariere |
en_US |
dc.subject |
educatie incluziva--invatare--cooperare |
en_US |
dc.subject |
educatie incluziva--pedagogi--competente |
en_US |
dc.subject |
educatie incluziva--implementare--bariere |
en_US |
dc.subject |
educatie incluziva--perioada de tranzitie--bariere |
en_US |
dc.title |
Rezistenţe şi bariere în calea trecerii la educaţia incluzivă |
en_US |
dc.title.alternative |
Difficulties and barriers to transition to inclusive education |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |