REPOZITORIU UPSC

Rolul soluțiilor fără pilot în introducerea noțiunii de derivată

Show simple item record

dc.contributor.author AFANAS, Dorin
dc.contributor.author SUMAN, Marcela
dc.date.accessioned 2023-05-17T17:04:26Z
dc.date.available 2023-05-17T17:04:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation AFANAS, Dorin, SUMAN, Marcela. Rolul soluțiilor fără pilot în introducerea noțiunii de derivată. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 56-60. ISBN 978-9975-76-357-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-356-1
dc.identifier.isbn 978-9975-76-357-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4769
dc.description Putem afirma cu certitudine că progresul tehnologic al senzorilor și apariția unui număr tot mai mare de soluții fără pilot vor putea satisface necesitățile învățământului STEAM (știință, tehnologie, inginerie, artă și matematică) din Republica Moldova de a obține performanțe calitative prin astfel de aparate de zbor fără pilot la bord. Din aceste motive, trebuie să cunoaștem utilitatea și beneficiile acestor aparate pentru a fi în avangarda tehnologiilor moderne legate de cercetare și învățământ. Aparatele de zbor fără pilot la bord prezintă beneficii pentru majoritatea sectoarelor de activitate și cu adevărat pot fi platforme excelente pentru cercetare și învățământ. Multe sisteme de drone sunt surse complet deschise, care ne permit accesul la descifrarea codului sursei și la documentare. Aceasta înseamnă că putem învăța cum funcționează lucrurile într-un mod foarte practic. În acest articol se abordează problema aferentă introducerii noțiunilor în cadrul disciplinei analiza matematică: limita unei funcții într-un punct, creșterea argumentului și creșterea funcției, derivata unei funcții într-un punct prin intermediul aparatelor de zbor fără pilot. en_US
dc.description.abstract We can say with certainty that the technological progress of sensors and the emergence of an increasing number of unmanned solutions will be able to meet the needs of STEAM education (science, technology, engineering, art and mathematics) in the Republic of Moldova to achieve qualitative performance through such devices. unmanned flight on board. For these reasons, we need to know the usefulness and benefits of these devices to be at the forefront of modern technologies related to research and education. Unmanned aircraft on board have benefits for most industries and can truly be excellent platforms for research and education. Many drone systems are fully open source, allowing us access to deciphering source code and documentation. This means that we can learn how things work in a very practical way. This article addresses the issue of introducing notions in the discipline of mathematical analysis: the limit of a function at a point, the increase of the argument and the increase of the function, derived from a function at a point by means of unmanned aerial vehicles. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Metode de predare a matematicii en_US
dc.subject Analiză matematică en_US
dc.subject Vehicul aerian fără pilot en_US
dc.subject Mathematics teaching methods en_US
dc.subject Mathematical analysis en_US
dc.subject Unmanned aerial vehicle en_US
dc.title Rolul soluțiilor fără pilot în introducerea noțiunii de derivată en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account