dc.contributor.author |
ACHIRI, Ion |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-17T16:42:41Z |
|
dc.date.available |
2023-05-17T16:42:41Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
ACHIRI, Ion. Matematica și educația STEAM: aspecte transdisciplinare. În: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)", vol.1: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) & Studierea informaticii şi tehnologiilor informaţionale din perspectiva STEAM. Chişinău: UST, 2021, pp. 25-29. ISBN 978-9975-76-357-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-356-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-357-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4764 |
|
dc.description |
Atât transdisciplinaritatea, cât și educația STEM/STEAM reprezintă viitorul educației în Republica Moldova. Articolul abordează problema realizării conexiunilor transdisciplinare ale matematicii din perspectiva educației STEM/STEAM. Accentul e plasat pe învățarea matematicii prin situații didactice de tip STEM/STEAM și pe proiecte transdisciplinare. |
en_US |
dc.description.abstract |
Both transdisciplinarity and STEM/STEAM education represent the future of education in the Republic of Moldova. The article addresses the issue of making transdisciplinary connections of mathematics from the perspective of STEM / STEAM education. The emphasis is placed on learning mathematics through STEM / STEAM type teaching situations and on transdisciplinary projects. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Metode de predare a matematicii |
en_US |
dc.subject |
Educație STEM/STEAM |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Mathematics teaching methods |
en_US |
dc.subject |
STEM/STEAM education |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinarity |
en_US |
dc.title |
Matematica și educația STEAM: aspecte transdisciplinare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |