REPOZITORIU UPSC

Aplicații ale instruirii prin cercetare și ale abordării STEM în cadrul orelor de chimie

Show simple item record

dc.contributor.author ROTARI, Natalia
dc.contributor.author COROPCEANU, Eduard
dc.date.accessioned 2023-05-10T16:09:20Z
dc.date.available 2023-05-10T16:09:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation ROTARI, Natalia, COROPCEANU, Eduard. Aplicații ale instruirii prin cercetare și ale abordării STEM în cadrul orelor de chimie. În: Conferinţa ştiinţifico-practică cu participare internaţională "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă", Ediţia a 9-a, 19-20 martie 2022, vol. 2: Chimie. Chişinău: UST, 2022, pp. 240-245. ISBN 978-9975-76-391-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-389-9
dc.identifier.isbn 978-9975-76-391-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4711
dc.description Instruirea prin cercetare, inclusiv realizată prin implementarea abordării STEM, reprezintă o direcție actuală și necesară formării atât a elevilor, cât și a întregii societăți. Reconceptualizarea modelelor tradiționale de învățare, determinate de societatea informațională bazată pe cunoaștere, tinde spre structurarea și dezvoltarea unui nou mod de gândire și motivație de învățare în circuit închis, ceea ce se regăsește nemijlocit în educația prin cercetare și educație STEM. Articolul de față este axat pe conceptualizarea instruire prin cercetare, inclusiv prin implementarea abordării STEM și descrie unele aplicații în cadrul orelor de Chimie, conforme prevederilor curriculare. en_US
dc.description.abstract Research learning, realized through the implementation of the STEM approach, is a current and necessary direction for training both, students and society as a whole. The reconceptualization of traditional learning models, determined by the knowledge-based information society, tends to structure and develop a new way of thinking and closedcircuit learning motivation, which is directly found in education through research and STEM education. This article focuses on the conceptualization of research training, including the implementation of the STEM approach, and describes some applications in Chemistry classes, in accordance with the curricular provisions. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Instruire prin cercetare en_US
dc.subject Abordare STEM en_US
dc.subject Ciclu STEM en_US
dc.subject Învățare bazată pe proiect en_US
dc.subject Învățare bazată pe probleme en_US
dc.subject Research learning en_US
dc.subject STEM approach en_US
dc.subject STEM cycle en_US
dc.subject Project-based learning en_US
dc.subject Problem-based learning en_US
dc.title Aplicații ale instruirii prin cercetare și ale abordării STEM în cadrul orelor de chimie en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account