REPOZITORIU UPSC

Repere privind proiectarea temelor cross-curriculare în învățământul general

Show simple item record

dc.contributor.author FRANȚUZAN, L.
dc.date.accessioned 2023-05-10T10:17:34Z
dc.date.available 2023-05-10T10:17:34Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation FRANȚUZAN L.. Repere privind proiectarea temelor cross-curriculare în învățământul general. În: Conferinţa ştiinţifico-practică cu participare internaţională "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă", Ediţia a 9-a, 19-20 martie 2022, vol. 2: Chimie. Chişinău: UST, 2022, pp. 203-207. ISBN 978-9975-76-391-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-389-9
dc.identifier.isbn 978-9975-76-391-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4704
dc.description Articolul este un demers de abordare a procesului de învățare în context integrat prin temele crosscurriculare. La moment, formarea personală și socială a elevilor trebuie să se realizeze dincolo de discipline, în contexte integrate, pentru că viaţa şi lumea în care trăim au devenit și mai complexe, şi mai dinamice. În acest articol am prezentat un model de proiectare a învățări integrate prin temele cross curriculare. en_US
dc.description.abstract This article is an approach to the learning process in an integrated context through cross-curricular themes. At the moment, the personal and social training of students must be done beyond the disciplines, in integrated contexts, because life and the world in which we live have become even more complex and more dynamic. In this article we have presented a model for designing integrated learning through cross-curricular themes. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Învățare integrată en_US
dc.subject Teme cross-curriculare en_US
dc.subject Integrated learning en_US
dc.subject Cross-curricular themes en_US
dc.title Repere privind proiectarea temelor cross-curriculare în învățământul general en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account