REPOZITORIU UPSC

Instruirea prin cercetare ̶ element cheie al educației STEAM

Show simple item record

dc.contributor.author CAZACIOC, Nadejda
dc.contributor.author ROTARI, Veronica
dc.date.accessioned 2023-05-10T09:47:49Z
dc.date.available 2023-05-10T09:47:49Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation CAZACIOC, Nadejda, ROTARI, Veronica. Instruirea prin cercetare ̶ element cheie al educației STEAM. În: Conferinţa ştiinţifico-practică cu participare internaţională "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă", Ediţia a 9-a, 19-20 martie 2022, vol. 2: Chimie. Chişinău: UST, 2022, pp. 183-189. ISBN 978-9975-76-391-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-389-9
dc.identifier.isbn 978-9975-76-391-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4698
dc.description Educația este un proces continuu ce se realizează în familie, la școală și în societate. Este indinspensabilă și fără vârstă. În calitate de profesori, mereu suntem cointeresați în valorificarea contextului de învățare stimulativă pentru elevi. Anume instruirea prin cercetare ca element cheie al educației STEAM permite valorificarea educației de calitate și pregătirea elevilor pentru viață. Iar motivația pentru cercetare, în primul rând trebuie stimulată, orientată și întreținută, astfel elevii vor primi impulsul necesar pentru o cercetare cu impact pozitiv. Articolul include modele didactice de instruire prin cercetare axate pe proiecte STEAM la disciplina chimie în ciclul liceal. en_US
dc.description.abstract Education is a continuous process that takes place in the family, at school and in society. It is indispensable and ageless. As teachers, we are always co-interested in making the learning context stimulating for students. Researchbased learning as a key element of STEAM education enables us to value quality education and prepare students for life. And the motivation for research in the first place needs to be stimulated, guided and nurtured, so that students will get the necessary impetus for research with positive impact. The article includes teaching models for STEAM project-based research-based instruction in chemistry at secondary school level. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Instruire prin cercetare en_US
dc.subject Educație STEAM en_US
dc.subject Proiect de cercetare STEAM en_US
dc.subject Training through research en_US
dc.subject STEAM education en_US
dc.subject STEAM research project en_US
dc.title Instruirea prin cercetare ̶ element cheie al educației STEAM en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account