dc.contributor.author |
BOSTAN, Diana |
|
dc.contributor.author |
MELENTIEV, Eugenia |
|
dc.contributor.author |
PERNAI, Alexandra |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-10T06:04:25Z |
|
dc.date.available |
2023-05-10T06:04:25Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
BOSTAN, Diana, MELENTIEV, Eugenia, PERNAI, Alexandra. Strategii de stimulare a motivaţiei elevilor la orele de chimie. În: Conferinţa ştiinţifico-practică cu participare internaţională "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă", Ediţia a 9-a, 19-20 martie 2022, vol. 2: Chimie. Chişinău: UST, 2022, pp. 161-167. ISBN 978-9975-76-391-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-389-9 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-391-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4695 |
|
dc.description |
Motivația este un factor determinant în obţinerea succesului în orice domeniu de activitate. Aceasta devine o sursă importantă de optimizare a procesului didactic, o provocare pentru toate personajele din procesul educaţional: elevi, profesori, părinţi. Noile tendințe în didactica chimiei promovează instruirea centrată pe elev şi dezvoltarea personalităţii acestuia, ce reprezintă subiectul actului de învăţare calitativă. Observăm frecvent o lipsă de interes pentru învăţarea chimiei la majoritatea elevilor sau o motivaţie insuficientă pentru a obţine performanţe. În lucrare sa examenează strategiile și metodele de stimulare a motivaței elevilor. Actual, prin utilizarea metodelor motivaționale putem deschide elevilor calea de însușire mai productivă a obiectului chimie. |
en_US |
dc.description.abstract |
An essential factor for success in any field of activity is motivation. This is becoming an important source for optimizing the teaching process, a challenge for all educational participants: students, teachers, parents. New approaches in chemistry teaching promote student-centered learning and personal development, which in its turn contribute to the qualitative learning. We often see a lack of interest in most students while learning chemistry or insufficient motivation to perform on the lesson. In his paper he examines the strategies and methods of stimulating students' motivation. Currently, by using motivational methods, we can open the way for students to learn more about the subject of chemistry. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Motive educaționale |
en_US |
dc.subject |
Motiv cognitiv |
en_US |
dc.subject |
Motiv social |
en_US |
dc.subject |
Educational motives |
en_US |
dc.subject |
Cognitive motives |
en_US |
dc.subject |
Social motives |
en_US |
dc.subject |
Teaching strategy |
en_US |
dc.subject |
Organizational aspect |
en_US |
dc.title |
Strategii de stimulare a motivaţiei elevilor la orele de chimie |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |