REPOZITORIU UPSC

Strategii de stimulare a motivaţiei elevilor la orele de chimie

Show simple item record

dc.contributor.author BOSTAN, Diana
dc.contributor.author MELENTIEV, Eugenia
dc.contributor.author PERNAI, Alexandra
dc.date.accessioned 2023-05-10T06:04:25Z
dc.date.available 2023-05-10T06:04:25Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation BOSTAN, Diana, MELENTIEV, Eugenia, PERNAI, Alexandra. Strategii de stimulare a motivaţiei elevilor la orele de chimie. În: Conferinţa ştiinţifico-practică cu participare internaţională "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă", Ediţia a 9-a, 19-20 martie 2022, vol. 2: Chimie. Chişinău: UST, 2022, pp. 161-167. ISBN 978-9975-76-391-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-389-9
dc.identifier.isbn 978-9975-76-391-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4695
dc.description Motivația este un factor determinant în obţinerea succesului în orice domeniu de activitate. Aceasta devine o sursă importantă de optimizare a procesului didactic, o provocare pentru toate personajele din procesul educaţional: elevi, profesori, părinţi. Noile tendințe în didactica chimiei promovează instruirea centrată pe elev şi dezvoltarea personalităţii acestuia, ce reprezintă subiectul actului de învăţare calitativă. Observăm frecvent o lipsă de interes pentru învăţarea chimiei la majoritatea elevilor sau o motivaţie insuficientă pentru a obţine performanţe. În lucrare sa examenează strategiile și metodele de stimulare a motivaței elevilor. Actual, prin utilizarea metodelor motivaționale putem deschide elevilor calea de însușire mai productivă a obiectului chimie. en_US
dc.description.abstract An essential factor for success in any field of activity is motivation. This is becoming an important source for optimizing the teaching process, a challenge for all educational participants: students, teachers, parents. New approaches in chemistry teaching promote student-centered learning and personal development, which in its turn contribute to the qualitative learning. We often see a lack of interest in most students while learning chemistry or insufficient motivation to perform on the lesson. In his paper he examines the strategies and methods of stimulating students' motivation. Currently, by using motivational methods, we can open the way for students to learn more about the subject of chemistry. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Motive educaționale en_US
dc.subject Motiv cognitiv en_US
dc.subject Motiv social en_US
dc.subject Educational motives en_US
dc.subject Cognitive motives en_US
dc.subject Social motives en_US
dc.subject Teaching strategy en_US
dc.subject Organizational aspect en_US
dc.title Strategii de stimulare a motivaţiei elevilor la orele de chimie en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account