REPOZITORIU UPSC

Abordarea tipologică a reprezentărilor geometrice la vârsta preşcolară şi şcolară mică

Show simple item record

dc.contributor.author Pavlenco, Mihaela
dc.date.accessioned 2017-01-04T08:19:26Z
dc.date.available 2017-01-04T08:19:26Z
dc.date.issued 2016-03
dc.identifier.citation Pavlenco, Mihaela. Abordarea tipologică a reprezentărilor geometrice la vârsta preşcolară şi şcolară mică = The typological approach of geometrical representation at preschool and early school age. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2016. № 2(43). P. 64-70. Bibliogr.- 9 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/467
dc.description Acest articol conține abordarea mai multor clasificări a reprezentărilor geometrice, având la bază diverse criterii. Este, totodată, întreprinsă tentativa de a realiza propria tipologie a reprezentărilor geometrice. en_US
dc.description.abstract This article contains several classifications of geometric representations, based on various criteria. In this article is also undertaken attempt to make own typology of geometrical representations. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject psihologie pedagogica en_US
dc.subject psihologia prescolarului--reprezentari geometrice--tipologie en_US
dc.subject psihologia elevului--clasele primare--reprezentari geometrice--tipologie en_US
dc.subject psihologia dezvoltarii--prescolari--reprezentari geometrice en_US
dc.title Abordarea tipologică a reprezentărilor geometrice la vârsta preşcolară şi şcolară mică en_US
dc.title.alternative The typological approach of geometrical representation at preschool and early school age en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account