dc.contributor.author |
BUCUR, Dorina |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-04T16:33:11Z |
|
dc.date.available |
2023-05-04T16:33:11Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
BUCUR, Dorina. Educarea ecologică a elevilor. În: Conferinţa ştiinţifico-practică cu participare internaţională "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă", Ediţia a 9-a, 19-20 martie 2022, vol. 1: Biologie. Chişinău: UST, 2022, pp. 176-178. ISBN 978-9975-76-390-5. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-389-9 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-390-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4657 |
|
dc.description |
Scopul esențial al educației pentru mediu este de a oferi fiecăruia posibilitatea de a-și exprima atitudinea personală, responsabilitatea față de mediul în care trăiește. Aceasta începe cu mediul familial în care puterea exemplului și puterea vorbirii sunt importante și relevante. Scopul școlii este de a asigura treptat și în concordanță cu particularitățile de vârstă, cunoștințele științifice care motivează conduita și normele eco-civice, să creeze și să organizeze activități educaționale privind protecția mediului: întreținerea și curățarea parcului, locului de joacă, animale de protecție, amenajarea „colțului de natură” în clasă, desfășurarea de activități care să ofere elevilor posibilitatea de a intra în contact direct cu ceea ce ne înconjoară, de a aranja, îngriji și menține în bună stare ceea ce au. |
en_US |
dc.description.abstract |
The essential purpose of environmental education is to give everyone the opportunity to express their personal attitude, responsability towards the environment in which they live. This starts with the family environment where the power of example and the power of speech are important and relevant. The purpose of the school is to provide gradually and in accordance with the particularities of age, the scientific knowledge that motivates the conduct and eco-civic norms, to create and organize educational activities on environmental protection: maintenance and cleaning of the park, playground, protection animals, arranging the “corner of nature” in the classroom, carrying out activities that offer students the opportunity to get in direct contact with what surrounds us, to arrange, care for and maintain in good condition what they have. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Educaţie ecologică |
en_US |
dc.subject |
Ecological education |
en_US |
dc.title |
Educarea ecologică a elevilor |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |