REPOZITORIU UPSC

Importanța psihoterapeutică a jocului: metodologia învățării părinților a terapiei prin joc

Show simple item record

dc.contributor.author VERDEŞ Angela
dc.date.accessioned 2017-01-02T10:51:28Z
dc.date.available 2017-01-02T10:51:28Z
dc.date.issued 2015-01
dc.identifier.citation VERDEŞ Angela. Importanța psihoterapeutică a jocului: metodologia învățării părinților a terapiei prin joc = The psychoterapeutical importance of play: methodology to teach parents play therapy. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2016. № 1(42). P. 47-53. Bibliogr.- 8 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/460
dc.description Terapia pentru părinţi este o ramură a terapiei prin joc. Această terapie este orientată spre soluţionarea problemelor sociale, emoţionale şi comportamentale ale copilului. Clienţii ţintă sunt copii cu vârste cuprinse între trei şi doisprezece ani. Spre deosebire de terapia tradiţională de joc, terapia pentru părinţi se bazeaza pe participarea părintelui (sau a substitututlui acestuia) în calitate de agent terapeutic. Această oientare psihoterapeutică îmbină două strategii importante: terapia prin joc cu copilului şi implicarea părintelui, căruia i se dezvoltă abilităţile esenţiale necesare pentru a facilita tratamentul. Rolul psihoterapeutului este dublu: pe de o parte preia rolul de învăţător, pe de alta, acorda susţinere empatică părintelui. În rezultat se observă modificări benefice nu numai la copii şi părinţi, dar şi în domeniul relaţionării lor. en_US
dc.description.abstract Therapy for parents is a of play therapy. This therapy is solving social problems, emotional problems and behavioral problems of children. Children that can be included in this therapy are children between 3 and 12 years old. The different between traditional play therapy and therapy for parents is that parents are included in this therapy as a therapeutical agent. This therapy includes important strategies: play therapy with children and parents, wich develop the essantial skills neccessary to facilitate the treatment. Therapist has a duble role, on the one side he has the role of teacher and on the other side hei s the empathatical supporter of the parents. As a rezult of this therapy we can obersv changes not only in children or in their parents but even in their relationship. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject psihoterapie en_US
dc.subject psihoterapie--metode--terapie prin joc en_US
dc.subject psihoterapie--metode--terapie parentala en_US
dc.subject psihoterapie--terapie parentala--program en_US
dc.subject psihologia copilului--jocurile--importanta en_US
dc.title Importanța psihoterapeutică a jocului: metodologia învățării părinților a terapiei prin joc en_US
dc.title.alternative The psychoterapeutical importance of play: methodology to teach parents play therapy en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account