REPOZITORIU UPSC

Persistenţa relaţiilor sociale, familiale la studenţi în activitatea de învăţare şi pregătire profesională

Show simple item record

dc.contributor.author TROFAILA, Lidia
dc.contributor.author COROTCHIH, Ecaterina
dc.date.accessioned 2023-04-07T11:48:27Z
dc.date.available 2023-04-07T11:48:27Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation TROFAILA, Lidia, COROTCHIH, Ecaterina. Persistenţa relaţiilor sociale, familiale la studenţi în activitatea de învăţare şi pregătire profesională. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 28-29 septembrie 2018, vol. 2 : Didactica Învăţământului Primar şi Preşcolar. Chişinău: UST, 2018, pp. 130-135. ISBN 978-9975-76-248-9. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-248-9
dc.identifier.isbn 978-9975-76-249-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4584
dc.description Relaţiile sociale, familiale sunt deosebit de necesare în activitatea de învăţare şi pregătire profesională a studenţilor, deoarece sporesc reuşita în această activitate şi în alte activităţi, îi oferă studentului posibilitatea de a-şi pune în valoare calităţile personale. Gama acestor relaţii este variată şi diversificată, fiecare din ele având o anumită semnificaţie, valoare socială. În grupele academice sunt mulţi studenţi care au probleme în relaţii, dificultăţi în comunicare, ceea ce nu trebuie să existe în activitatea lor profesională. Profesorul trebuie să fie comunicabil, sociabil, să–şi poată organiza propriul discurs, relaţiile cu copiii, colegii, părinţii şi să-şi înveţe în această privinţă şi discipolii. en_US
dc.description.abstract Social, family relationships are particularly necessary in the students’ learning and training activity, as they increase their success in this activity and other activities, and give the student the opportunity to capitalize on his personal qualities. The range of these relationships is varied and diversified, each of them having a certain meaning, social value. In academic groups there are many students who have problems relationships, difficulties in communication, which should not exist in their professional activity. The teacher must be communicative, sociable, able to organize his own speech, relationships with his children, colleagues, parents, and teach his disciples in this respect. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Relaţii interpersonale en_US
dc.subject Tipurile de relaţii interpersonale en_US
dc.subject Contact social en_US
dc.subject Divizarea relaţiilor sociale en_US
dc.title Persistenţa relaţiilor sociale, familiale la studenţi în activitatea de învăţare şi pregătire profesională en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account