REPOZITORIU UPSC

Independența versus activitatea de învățare la vârsta școlară mică

Show simple item record

dc.contributor.author PASCARI, Valentina
dc.date.accessioned 2023-04-06T17:29:18Z
dc.date.available 2023-04-06T17:29:18Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation PASCARI, Valentina. Independenţa versus activitatea de învăţare la vârsta şcolară mică. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 28-29 septembrie 2018, vol. 2 : Didactica Învățământului Primar și Preșcolar. Chișinău: UST, 2018, pp. 98-106. ISBN 978-9975-76-248-9. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-248-9
dc.identifier.isbn 978-9975-76-249-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4577
dc.description În articolul „Independența versus activitatea de învățare la vârsta școlară mică” se încearcă o prezentare selectivă a rolului independenței în cadrul activității de învățare la vârsta școlară mică, punctând unele aspecte ale acestui concept din perspectiva noilor orientări în educație. Prin analiza corelativă dintre independență și activitatea de învățare, dintre învățător și elev dorim să arătăm de ce trebuie să revenim la această problemă, care de fapt nu este una nouă. Se pare că ea trebuie extinsă, pentru a include perspectiva exigențelor față de școala contemporană în raport cu formarea personalității copilului. Traversarea știinţifică a conceptului de independență de învățare include definiții, specificul posibilităților copiilor, structura activității de învățare, elementele independenței de învățare. en_US
dc.description.abstract In the article „Independece versus learning activity at young school age” the author attempts to selectively present the role of independence in the learning activity at the young school age, pointing out some aspects of this concept from the perspective of new orientations in education. By analyzing the correlation between independence and learning activities, between teacher and student, we want to show why we should return to this issue, which in fact is not new one. It seems that it should be extended in order to include the perspective of exigencies towards contemporary school in corelation with child's personality formation. The scientific crossover of the concept of learning independence includes definitions, the specificities of children's possibilities, the structure of the learning activity, the elements of learning independence. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Noi orientări în educație en_US
dc.subject Activitatea de învățare en_US
dc.subject Formarea personalității copilului en_US
dc.title Independența versus activitatea de învățare la vârsta școlară mică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account