REPOZITORIU UPSC

Evaluarea formativă în cadrul didacticii limbii române ca limbă străină

Show simple item record

dc.contributor.author VÎNTU, Victoria
dc.contributor.author BUSUIOC, Aliona
dc.date.accessioned 2023-04-05T16:00:19Z
dc.date.available 2023-04-05T16:00:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation VÎNTU, Victoria, BUSUIOC, Aliona. Evaluarea formativă în cadrul didacticii limbii române ca limbă străină. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.241-244. ISBN 978-9975-46-694-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-694-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4571
dc.description Dinamica procesului educativ modern determină perfecționarea continuă a strategiilor de structurare a celor trei etape ale demersului didactic: predare, învățare, evaluare. În articolul de față sunt identificate și analizate aspectele definitorii, avantajele și limitele evaluării formative, obiectivele, criteriile de selectare a unei anumite probe în cadrul cursului de limba română ca limbă străină. Reperele teoretice sunt argumentate prin expunerea unor exemple de metode și instrumente de evaluare ce contribuie la eficientizarea procesului de instruire în grupele de mediciniști străini cu nivelul A1/A2 de cunoașterea limbii române. en_US
dc.description.abstract The dynamics of the modern educational process determines the continuous improvement of the structuring strategies of the three stages of the didactic approach: teaching, learning, evaluation. In this article, the defining aspects, the advantages and limits of the formative assessment, the objectives, the criteria for selecting a certain test in the course of Romanian as a foreign language are identified and analyzed. The theoretical milestones are argued by exposing some examples of assessment methods and tools that contribute to the efficiency of the training process in groups of foreign medical students with A1/A2 level of knowledge of the Romanian language. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Formative assessment en_US
dc.subject Direct assessment en_US
dc.subject Indirect assessment en_US
dc.subject Didactic tools en_US
dc.subject Evaluare formativă en_US
dc.subject Evaluare directă en_US
dc.subject Evaluare indirectă en_US
dc.subject Instrumente didactice en_US
dc.title Evaluarea formativă în cadrul didacticii limbii române ca limbă străină en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account