REPOZITORIU UPSC

Evaluarea competenței metacognitive în învățământul gimnazial

Show simple item record

dc.contributor.author TOMA, Mariana
dc.date.accessioned 2023-04-05T09:35:17Z
dc.date.available 2023-04-05T09:35:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation TOMA, Mariana. Evaluarea competenței metacognitive în învățământul gimnazial. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.223-227. ISBN 978-9975-46-694-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-694-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4567
dc.description Articolul abordează problema evaluării competenței metacognitive. În lucrarea sunt prezentate diverse modalități de evaluare a acesteia, sunt două modele de grile. en_US
dc.description.abstract The article addresses the issue of assessing metacognitive competence. The paper presents various ways of evaluating it, there are two models of grids. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Metacognitive competence en_US
dc.subject Assessment en_US
dc.subject Assessment methods en_US
dc.subject Competența metacognitivă en_US
dc.subject Evaluare en_US
dc.subject Modalități de evaluare en_US
dc.title Evaluarea competenței metacognitive în învățământul gimnazial en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account