dc.contributor.author |
TOMA, Mariana |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-05T09:35:17Z |
|
dc.date.available |
2023-04-05T09:35:17Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
TOMA, Mariana. Evaluarea competenței metacognitive în învățământul gimnazial. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.223-227. ISBN 978-9975-46-694-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-694-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4567 |
|
dc.description |
Articolul abordează problema evaluării competenței metacognitive. În lucrarea sunt prezentate diverse modalități de evaluare a acesteia, sunt două modele de grile. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article addresses the issue of assessing metacognitive competence. The paper presents various ways of evaluating it, there are two models of grids. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Metacognitive competence |
en_US |
dc.subject |
Assessment |
en_US |
dc.subject |
Assessment methods |
en_US |
dc.subject |
Competența metacognitivă |
en_US |
dc.subject |
Evaluare |
en_US |
dc.subject |
Modalități de evaluare |
en_US |
dc.title |
Evaluarea competenței metacognitive în învățământul gimnazial |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |