REPOZITORIU UPSC

Evaluarea formativă – un element central pentru învățare în învățământul primar

Show simple item record

dc.contributor.author ȘTIRBU, Minodora
dc.date.accessioned 2023-04-05T09:22:37Z
dc.date.available 2023-04-05T09:22:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation ȘTIRBU, Minodora. Evaluarea formativă – un element central pentru învățare în învățământul primar. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.218-223. ISBN 978-9975-46-694-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-694-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4566
dc.description Evaluarea criterială prin descriptori în învățământul primar constă în îmbunătățirea rezultatelor școlare, contribuie la motivarea pentru învățare, la corectarea și autocorectarea greșelilor, astfel se susține dezvoltarea personalității școlarului mic. În acest sens, articolul evidențiază rolul evaluării formative, care are scopul de a colecta informații detaliate ce pot fi folosite pentru a îmbunătăți învățarea elevilor. Astfel, evaluarea formativă oferă feedback pentru a ajusta în mod dinamic învățarea, depistează nevoile elevilor, pe măsură ce acestea apar și se schimbă. en_US
dc.description.abstract Criterion evaluation through descriptors in primary education consists in improving school results, contributes to the motivation for learning, to the correction and self-correction of mistakes, thus supporting the development of the personality of the young schoolchild. In this sense, the article highlights the role of formative assessment, which aims to collect detailed information that can be used to improve student learning. Thus, formative assessment provides the feedback to dynamically adjust learning, detects student needs as they emerge and change. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Feedback en_US
dc.subject Teaching-learning en_US
dc.subject Monitoring en_US
dc.subject Results en_US
dc.subject Progress en_US
dc.subject Predare-învățare en_US
dc.subject Monitorizare en_US
dc.subject Rezultate en_US
dc.subject Progress en_US
dc.title Evaluarea formativă – un element central pentru învățare în învățământul primar en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account