dc.contributor.author |
STRATAN, Victoria |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-05T09:16:22Z |
|
dc.date.available |
2023-04-05T09:16:22Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
STRATAN, Victoria. Relația evaluare – curriculum. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.214-218. ISBN 978-9975-46-694-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-694-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4565 |
|
dc.description |
Relaţia dintre evaluare şi curriculum este complexă, ceea ce implică abordarea procesului de predare-învăţare-evaluare în mod integrat. Orice schimbare produsă la nivelul uneia dintre aceste activităţi influenţează modalităţile de realizare a celorlalte, generând o reacţie în lanţ, care impune reveniri şi revizuiri permanente. Articolul tratează relația evaluare – curriculum și conturează sistemul principiilor activității evaluative în context curricular. Se prezintă unele constatări cu referire la relația evaluare-curriculum din perspectiva celor doi actori ai binomului educațional, profesor și elev. |
en_US |
dc.description.abstract |
The relationship between assessment and curriculum is complex, which implies approaching the teaching-learning-assessment process in an integrated way. Any change produced at the level of one of these activities influences the methods of carrying out the others, generating a chain reaction, which requires permanent returns and revisions. The article deals with the evaluation-curriculum relationship and outlines the system of principles of evaluation activity in a curricular context. Some findings are presented with reference to the evaluation-curriculum relationship from the perspective of the two actors of the educational binomial, teacher and student. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Assessment |
en_US |
dc.subject |
Teaching |
en_US |
dc.subject |
Learning |
en_US |
dc.subject |
Curriculum |
en_US |
dc.subject |
Educational purposes |
en_US |
dc.subject |
Evaluare |
en_US |
dc.subject |
Predare |
en_US |
dc.subject |
Învățare |
en_US |
dc.subject |
Curriculum |
en_US |
dc.subject |
Finalități educaționale |
en_US |
dc.title |
Relația evaluare – curriculum |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |