REPOZITORIU UPSC

Importanța procesului de evaluare pentru elev și profesor

Show simple item record

dc.contributor.author STAN, Manuela Constanța
dc.contributor.author MOISE, Nicoleta Roxana
dc.date.accessioned 2023-04-05T08:48:24Z
dc.date.available 2023-04-05T08:48:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation STAN, Manuela Constanța, MOISE, Nicoleta Roxana. Importanța procesului de evaluare pentru elev și profesor. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.210-213. ISBN 978-9975-46-694-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-694-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4564
dc.description.abstract Necesitatea obiectivă de a da activităţii de instruire şi educaţie o eficienţă sporită, face necesară intensificarea eforturilor pentru a asigura procesului de învăţământ un caracter cât mai raţional şi riguros prin: determinarea cât mai precisă a obiectivelor instruirii, organizarea conţinuturilor în concordanţă cu principalele caracteristici şi tendinţe ale ştiinţei şi tehnicii, stabilirea strategiilor de predare-învăţare în raport cu obiectivele vizate şi conţinuturile definite, perfecţionarea acţiunilor de evaluare a rezultatelor şi a proceselor desfăşurate. Problemele pe care le generează acţiunea de evaluare fac parte din ansamblul teoriei educaţiei, sau mai precis spus, teoria evaluării – ca sistem de concepţii, principii şi tehnici referitoare la măsurarea şi aprecierea rezultatelor şcolare şi a procesului didactic. Evaluarea este o componentă a tehnologiei didactice. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Teoria evaluării en_US
dc.subject Măsurarea şi aprecierea rezultatelor şcolare en_US
dc.subject Evaluarea procesului didactic en_US
dc.title Importanța procesului de evaluare pentru elev și profesor en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account