dc.contributor.author |
STAN, Manuela Constanța |
|
dc.contributor.author |
MOISE, Nicoleta Roxana |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-05T08:48:24Z |
|
dc.date.available |
2023-04-05T08:48:24Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
STAN, Manuela Constanța, MOISE, Nicoleta Roxana. Importanța procesului de evaluare pentru elev și profesor. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.210-213. ISBN 978-9975-46-694-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-694-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4564 |
|
dc.description.abstract |
Necesitatea obiectivă de a da activităţii de instruire şi educaţie o eficienţă sporită, face necesară intensificarea eforturilor pentru a asigura procesului de învăţământ un caracter cât mai raţional şi riguros prin: determinarea cât mai precisă a obiectivelor instruirii, organizarea conţinuturilor în concordanţă cu principalele caracteristici şi tendinţe ale ştiinţei şi tehnicii, stabilirea strategiilor de predare-învăţare în raport cu obiectivele vizate şi conţinuturile definite, perfecţionarea acţiunilor de evaluare a rezultatelor şi a proceselor desfăşurate. Problemele pe care le generează acţiunea de evaluare fac parte din ansamblul teoriei educaţiei, sau mai precis spus, teoria evaluării – ca sistem de concepţii, principii şi tehnici referitoare la măsurarea şi aprecierea rezultatelor şcolare şi a procesului didactic. Evaluarea este o componentă a tehnologiei didactice. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Teoria evaluării |
en_US |
dc.subject |
Măsurarea şi aprecierea rezultatelor şcolare |
en_US |
dc.subject |
Evaluarea procesului didactic |
en_US |
dc.title |
Importanța procesului de evaluare pentru elev și profesor |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |