REPOZITORIU UPSC

Modalități de evaluare a comprehensiunii textului literar în clasele primare

Show simple item record

dc.contributor.author SANDU, Parascovia
dc.date.accessioned 2023-04-04T17:14:05Z
dc.date.available 2023-04-04T17:14:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation SANDU, Parascovia. Modalități de evaluare a comprehensiunii textului literar în clasele primare. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.201-206. ISBN 978-9975-46-694-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-694-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4562
dc.description Comprehensiunea reprezintă capacitatea de a pătrunde, de a înțelege ceva, contribuind la sesizarea conținutului, la sensibilizarea faţă de mesajul literar – artistic lansat de autor, la cultivarea gustului estetic, a spiritului critic şi a judecăţii de valoare. Ea se realizează prin evaluarea expunerii cunoștințelor, evaluarea descrierii, evaluarea explicației orale, expunerea pe baza unui plan – toate încadrându-se în contextual evaluării formative și stimulează interesul şi motivaţia elevilor spre cunoaștere, vizând relația dintre cititor și opera literară. en_US
dc.description.abstract Comprehension represents the ability to penetrate, to understand something, contributing to the awareness of the content, to the awareness of the literary-artistic message launched by the author, to the cultivation of aesthetic taste, critical spirit and value judgment. It is carried out by evaluating the presentation of knowledge, the evaluation of the description, the evaluation of the oral explanation, the presentation based on a plan - all falling within the context of the formative evaluation and stimulating the students' interest and motivation towards knowledge, aiming at the relationship between the reader and the literary work. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Comprehensiune en_US
dc.subject Text literar en_US
dc.subject Evaluare en_US
dc.subject Elevi de vârstă școlară mică en_US
dc.subject Comprehension en_US
dc.subject Literary text en_US
dc.subject Evaluation en_US
dc.subject Students of small school age en_US
dc.title Modalități de evaluare a comprehensiunii textului literar în clasele primare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account